maanantai 21. syyskuuta 2015

SUMMER FAVS


Kivaa maanantaita täältä tietokoneen ääreltä. Täällä mä oon monta tuntia muokannu kuvia, nimittäin kamerassa tuntuu olevan yllättävän paljon kaikkea mitä en oo vielä ehtiny julkasemaan. Kesällä jäi aika paljon tekemättä niitä kuukauden suosikit-postauksia, joten kokosin sitten suosikkijuttuja koko kesän ajalta! Ihana muistella kesää ku ulkona sataa vettä ja mittari näyttää +12. No en onneksi ihan aikuisten oikeesti edes erityisesti kaipaa kesää, koska syksy on mun lempivuodenaika. Muistellaampa kuitenki vähän vielä näitä kesän lempparijutskia.

 Kesällä mun hiukset rasvottuu yllättävän nopeesti joten tää Batisten kuivashamppoo oli hellepäivien pelastus. Varsinki ku makas rannalla lippis päässä niin tuntu että joka päivä ois saanu käydä tukkapesulla. En oo ikinä oikeesti osannu/tykänny käyttää kuivashamppoota mutta nyt kesällä opettelin ja hyvä niin :D

 Kesällä en ihan hirveesti meikannu mutta sillonku meikkasin vahvasti niin nämä puhdistusliinat oli sen päivän pelastus! Nää sisältää misellivettä, joka oikein imasee itteensä kaiken lian. Näistä tuli heittämällä mun lempparipuhdistusliinat.

 Kesällä tuli jopa luettua muutama kirja, voitteko uskoa? Tykästyin tosi paljo noihin Nicholas Sparksin kirjoihin, koska ne on semmosia ällöromanttisia rakkaustarinoita joista just tykkään. Tää kyseinen kirja oli musta ihan tosi hyvä ja tais mulla lopussa ihan muutama kyynelki tirahtaa.

  Nää on vilahtanu jo aiemmissaki kuukaudensuosikeissa, mutta nyt kesällä käytin ihan älyttömästi molempia. Kesällä iho kuivuu tosi paljo ja tuo rasva oli melkeinpä joka päiväisessä käytössä. Rasva on siis ihan lopussa ja vartalotuoksuakin on jälellä puoli purkkia. Nyt jo panikoin mistä saan lisää sitte ku nää loppuu!!!

  Yks kesän meikkisuosikki oli tää Lumenen pinkki huulipuna. Tätä tuli sipastua huulille aina ku lähettiin kuvailemaan tai baariin tai kaupungille. Nyt taas tuntuu etten osaa yhtää enää käyttää tota huulipunaa, koska on syksy :D Mutta ehkäpä tää menis vaikka kokomustan asun kaverina.

 Toinen juttu millä tykkäsin puhistaa ihoa on tämä Garnierin Micellarpuhdistusvesi. Nuissa liinoissa on vissiin ihan tätä samaa ainetta, mutta tätä käytin enemmän aina kevyen meikin puhistukseen ku en halunnu käyttää kokonaista liinaa. Ite ainaki huomasin että mun iho oli paljo paremmassa kunnossa ku puhdistin tällä ihon päivittäin

 En tiiä onko kukaan huomannu hymykuvissa että hampaat on saattanu ehkä vähän vaaleta. Ostin Grouponin kautta tämmösiä Stella White valkaisuliuskoja ku oli niin hyvässä alennuksessa. 16 kpl näitä liuskoja makso vaan 19,90€. Nää oli kesällä kovassa käytössä ja oon tyytyväinen lopputulokseen, sillä uskallan hymyillä nyt paljo enemmän ku hampaat on vaaliammat :) 

Kultaiset korut oli kesällä kovassa käytössä. Tuo h&m:ltä löydetty kaulakoru ja käsikoru sekä Ebayn kivisormus eksyi useampana päivänä yhdessä mun "päälle".

 Yks suosikkiostos oli tää raitakuosinen midihame. Vaikka en ehtinykkään pitää tätä hametta kesällä ku muutamia kertoja niin silti tykkäsin tästä vaatekappaleesta eniten. Onneksi tuota voi käyttää hyvin vielä vähän viileämmilläkin keleillä nimittäin tu kangas on aika paksua. Mm. tässä asussa näkyy tämä hame.

Toinen vaatesuosikki kesältä oli croptopit. Varsinki just ton malliset ku tuo harmaa ja ohutraidallinen. Croptoppeja tuli pidettyä kyllä niin shortsien, hameiden ja korkeevyötäröisten farkkujenki kanssa. 

Ja sitte viimenen muttei todellakaan vähäisin suosikki nimittäin sovellus nimeltään Snapchat. Voin kertoa että tällähetkellä oon niin koukussa snapchattiin ettei mitään rajaa... Latasin tän ehkä joskus pari kuukautta sitte enkä ikinä ollu tajunnu tän sovelluksen ideaa. Mutta sitten ihastuin ja koukutuin tähän ja oon itekki tehny snäppejä päivittäin! Mut löytää tuolta nimimerkillä ninnnnis. Ois kiva myös löytää uusia seurattavia, joten kertokaahan jos teiltä löytyy tää kyseinen sovellus ;)
Jos siis näät mut jossain kännykkä kourassa niin luultavasti katon snäppejä, hahahah.





17 kommenttia:

  1. Samoihin puhdistusliinoihin koukussa ja taas ne on loppu! Muutenkin huomattavasti oli samoja suosikkeja kesältä, mutta en tiedä kehtaanko enää omanlaista postausta niistä tehdä. :D Saa nähdä jos tulevat muualla ilmi. :) Kivoja kuvia!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva, nuo on kyllä ihan parhaita puhdistusliinoja vaikka montaa on kyllä kokeiltu! ;) Kiitos Mella :>

      Poista
  2. Oi tää oli tosi kiva postaus ja tästä jotenkin huokui se kesäinen fiilis :) Pitääpä kokeilla noita puhdistusliinoja. Mulla on Garnierin jotain toisia lappuja ja ne on muuten ihan jees, mutta iho tuntuu vähän oudolta niiden jälkeen. Sellaiselta kuivalta ja nihkeähltä..? :D Ja hei katsoppa sellainen nettikauppa kuin bangerhead.fi .. Siellä on myynnissä victoria's secretiä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mulla tuli kesäfiilis tätä kirjottaessaki :'D Kannattaa kokeilla noita, mullaki oli aiemmin jotain semmosia joista iho jäi tahmeeks? Mutta nuista jää semmonen oikeen kosteutettu iho ja niin puhtaan tuntunen:D Ja hei joo mä en muistanukkaa tota Bangerheadia! Kiitos ;)

      Poista
  3. Voi että, olipas mukavan erilainen ja virkistävä postaus :) Ja toi huulipuna, ihan töydellisen värinen <3! Lisäämpäs sut snäppiin - ebeletsi olen ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos Emilia:) Tuo huulipuna on kyllä kaikista mun punista ihanin ;) Huomasin että lisäsit, aloin myös sua seuraamaan!

      Poista
  4. Tosi hyviä suosikkeja! Yleensä en jaksa muiden suosikkipostauksia lukee, mutta nyt luin ihan kaiken ja ihastelin hyviä kuvia :) Mistä muuten tuota Batisten kuivashampoota löytää? Oon etsinyt hyvää semmosta, Pirkka on tähän mennessä ollut parhain.. :D
    Life à la Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista:) Mä löysin tuon muistaakseni Tallinnasta, eli ei mitään hajua onko tuota Suomessa jossain myynnissä? :D Tuon tuoksu on iha taivaallinen, semmonen karkki!

      Poista
  5. Mä käytän paljon meikinpuhistukseen tollasia liinoja mutta eri merkkisiä. En osaa puhistaa meikkejä pitkän kaavan mukaan vaan tuollasella on helpompi ottaa meikit pois. :) Oon monessa blogissa nähny suosittelevan tota batisten kuivashampootta joten sitä pittää lähtä varmaa ostamaan. Vaikuttaa niin hyvältä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samma häär. Tuo liina on nii kätevä ku ei tarvi värkkäillä muuten puhistamisen kanssa ;) Tuo batiste on parasta mitä ite oon kokeillu ainaki !

      Poista
  6. Monia samoja juttuja löytyy munki jokapäiväisistä suosikeista! Nyt viimeisimpänä noi VS:t <3 Sua on kiva seurailla snäpissä :>

    www.mariannesendenali.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva:) VS:ssät on niin ihaniaaaaaa! Ja hei suaki on kiva seurata snäpissä;)

      Poista
  7. Tosi kivoja suosikkeja :) mullakin käytössä ollut batisten kuivashampoo ja oon kyllä ollut tyytyväinen! Kesällä oli kyllä ehdoton lemppari täälläkin. Mäkin on niin koukuttunut snapchattiin, että huhhuh. Sinne tulee tosiaan päiviteltyä tekemisiä aika useinkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii, tuo on oikeesti tosi hyvää kuivashamppoota! Ja ei vitsi niin oon kyllä minäki niin koukussa :'D Pitää nyt ainaki viien minuutin välein päivittää et onko tullu uusia snäppejä x)

      Poista
  8. Lisään sun snapin nimellä leainen :>

    VastaaPoista