keskiviikko 9. syyskuuta 2015

IT'S NOT MY STYLE IT'S MY SWAG

Moooi. Asukuvien parissa jälleen. Kävin toissaviikonloppuna räpsimässä taas itekseni kuvat päivän asusta. Näistä kuvista ei tosin tullu hirveen hyviä, koska aurinko oli ehtiny mennä jo niin alas että ei meinannu valo riittää. Siksi jouduin muokkaamaan näitä aika rankalla kädellä. Meinasin eka etten julkaise näitä ollenkaan, koska nää ei miellytä mun omaa silmää mutta koska asu oli sen verran kiva niin menköön nyt kuitenki.
DSC_1711-horz

Halusin kokeilla jotain tämmöstä rennompaa lookkia josta oon haaveillu jo pitemmän aikaa. Mä tykkään tosi paljon pukeutua eri tyylisesti eikä mulla oo  oikeestaan semmosta yhtä tiettyä tyyliä. Jonakin päivänä vedän korkkarit jalkaan ja bleiserin päälle ja joskus mennään lippis päässä ja lenkkarit jalassa. Ihan fiiliksen mukaan. En vois edes kuvitellakkaan että mulla ois vaan joku yhenlainen tyyli jota käyttäsin päivittäin.. Tällähetkellä oon kuitenki ihastunu kaikkiin lippiksiin, croptoppeihin, ruutupaitoihin ja lenkkareihin/tennareihin että huomaan tykkääväni ehkä enemmän juurikin tästä tyylistä ku semmosesta ns. naisellisesta lookista.
DSC_1804

LIPPIS-SPORTSDIRECT / TOPPI-BIKBOK / RUUTUPAITA-TERRANOVA(KIRPPIS) / HOUSUT-GINATRICOT / KENGÄT-H&M


oioi

Tykkäättekö vaihdella teidän pukeutumistyyliä vai 
onko tiellä joku tietty tyyli mitä käytätte?

15 kommenttia:

  1. Voi rakas <3 näähän on aivan mielettömän hienoja!!! Musta on niin ihailtavaa ku sulle sopii niin monenlaiset asukokonaisuudet <3 aivan täydellinen typy ;)<3

    VastaaPoista
  2. Ps. Ihana uus banneri!!!!! <3_<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks muru<3 Kerranki oon itekki tyytyväinen O_O

      Poista
  3. Mä jotenkin tykkään näiden kuvien väreistä ja onneksi julkaisit nämä! Itse sitä näkee aina paljon kriittisemmin kaikki kuin muut- eli ei näissä mitään vikaa ole :) Tuo sun pukeutuminen - miten toisena päivänä korkkareita ja toisena tennareita kuulostaa ihan samalta miten mä pukeudun. Fiiliksen mukaan. Joskus on ihana vain rentoilla ja toisinaan sitten laittaa nimenomaan niitä korkkareita. Kuvien asu on myös hei tosi kiva, sopii sulle hyvin<3 Olet sen tyylinen, että tällänen sporttinen+rento on sun juttus. Tai näin mä jotenkin näen :') Enkä nyt sano etteikö sulle naisellisempi sopisi myös, sopii sekin älyttömän hyvin mut tiedätkö mitä tarkoitan tällä. En osaa ilmaista itteeni niin kuin haluisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei vähä kiva:) Tuntuu vaan että tuli niin eri valosia ku yleensä. Hiffasin mitä meinaat ja oon niin samaa mieltä kyllä! ;) Enemmän musta mulle sopii just vähä tämmönen "poikamaisempi" tyyli ku just semmonen korkkarilookki:D Mutta välillä on kiva mennä ihan laidasta laitaan pukeutumisen kans. Joskus tulee vaan semmonen olo että haluaa oikeen pynttäytyä :'D Mutta ennemmin tykkään sporttilookista!

      Poista
  4. hyvä tosiaan että julkaisit nää, nää on nimittäin aivan ihania!! :) oisin just sanonu että tosi kivat muokkaukset :-D sun tyyli on kyllä aivan ihana, just tosi monipuolinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei huippu juttu ettei nää nyt ollukkaa nii kauheita:') Kiitos Jenni! Sullaki on kyllä niin ihana tyyli että välillä meinaan pakahtua kateudesta O.o <33

      Poista
  5. Oi mun mielestä tää muokkaus tekee näistä kuvista upeat! <3 Mulla on ihan sama juttu mun tyylin kans, mut suurimmaks osaksi rentoilu on best ;)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva :) Ja rentoilu on kyllä best, mutta välillä on kiva oikeen pynttäytyä viimesen päälle ;D

      Poista
  6. Näyttää tosi hyvälle ja etenkin rennolle! :) hirmu hyvät kuvat on mielestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti:) Ja hyvä että näistä ei tullukkaa niin kauheita ^^

      Poista
  7. Hyvin muokkasit, tosi hyviä kuvia :-)

    VastaaPoista
  8. Tosi ihania swääg kuvia!! Tykkään tästä lookista paljon ja nää kuvat on kivasti muokattu. Oot ihana tyty!! <3

    VastaaPoista