maanantai 1. joulukuuta 2014

Joulukuun ensimmäinen - kuulumisia

Heippahei! Tulin tässä kertomaan pitkästäaikaa ihan vain kuulumisia, sillä ei oo oikeen mitään postausaiheita. Tai no kyllähän nuita aiheita keksis mutta koska on niin pimeää kokoajan, niin en saa otettua oikein minkäänlaisia kuvia :( Noh, mitäpä mulle sitten kuuluu tällä hetkellä? Vastaus on, että en oikeen tiiä. Tottakai haluaisin sanoa että mulle kuuluu hyvää, mutta kun ei kuulu. Tää jatkuva synkkyys ja pimeys ahdistaa mua tosi paljon tällä hetkellä. Tuntuu että motivaatiot on vähän hukassa joka asiassa. Treenimotivaatio on tällä hetkellä jossain niin kiven alla, etten oo saanut lähdettyä salille ku maksimissaan kolme kertaa viikossa. Lisäksi blogin kirjoittaminenkaan ei nyt jotenkin nappaa koska en saa otettua niitä kuvia, ja aiheetkin tuntuu olevan jotenkin jossain muualla ku mun päässä. Eikä siinä todellakaan vielä kaikki! Oon jo pari viikkoa kärsinyt vähän huonosta olosta ja siksi en oo oikeen jaksanut hirveesti poistua kotoa muuta ku pakollisiin menoihin. 

Tunnelin päässä näkyy kuitenki valoa! Nimittäin tasan viikon päästä istun autossa kohti Helsinkiä muutama tunti eteenpäin hengailen jo laivalla... Lähetään siis äitin kans Tallinnaan parin päivän reissulle. Ihana päästä viettämään oikeen äiti-tytär aikaa (tosin pikkuvelikin lähtee kavereineen mukaan mutta tuskin ne meijän kanssa viihtyy;D). Ihana päästä katsastamaan vanhankaupungin joulutori, käymään ravintoloissa ja shoppailemaan kaikki veronpalautukset :'D Toivon vaan että tämä mun olotila paranis viikon aikana, ettei reissu menis sen takia ihan piloille mun osalta :(


Niin ja tietenkin unohtamatta sitä ihanaa asiaa että KOHTA ON JOULU! En voi vieläkään uskoa että vaihtui juuri joulukuuksi, mihin ihmeeseen se marraskuu katosi? Musta tuntuu että jotenki vuosi vuodelta musta tulee vaan enemmän jouluihminen. Miksi oon joulusta enemmän innoissani kuin pienenä? Jännä miten sitä pienenä odotti aina joulua niiden lahjojen takia, mutta nykyään mä odotan vaan sitä jouluruokaa ja tunnelmaa. En aikaisemmin oo hirveesti kotiin mitään jouluista laittanut, mutta nyt aattelin vähän luoda tunnelmaa tänne meillekkin. Oon jo laittanut olkkariin jouluvalot ikkunan päälle roikkumaan ja tekeillä on vielä sellainen ihana joulupallomaljakko asetelma. Äitikin oli ihanasti laittanut pientä joulujuttua esille, jotka näkyykin nuissa kuvissa :)
Joulukuussa aion ainakin juoda superpaljon glögiä, leipoa torttuja ja pipareita, polttaa joka ilta kynttilöitä, käpertyä iltaisin murun kainaloon, kattoa joululeffoja, syyä suklaata niin paljo ku huvittaa ja ottaa vaan rennosti. 



Mulla saattais olla muutama postausidea mielessä, mutta toki saa ehdottaa myöskin ideoita! 
Kiinnostaako ketään esimerkiksi urheiluun tai sisustukseen liittyvät postaukset? 

10 kommenttia:

  1. Sulla on päinvastoin hurja treenimotivaatio, jos käyt noin usein salilla. Ainakin mun mittakaavassa. :D

    Kurjaa, että kärsit huonosta olosta :/ syöthän tarpeeksi? Tai olisitko raskaana, heh?

    Joka tapauksessa paljon voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijaah :D Oon tottunu että ennen kävin vähintään sen 4 kertaa viikossa plus lenkkeilyt niin tuntuu tuo niin vähältä että kolme kertaa jaksaa käydä :D Ja syön mää omasta mielestä tarpeeksi(ehkä jopa liikaaki;DD). Jaa vai että raskaana, sitäpä en ossaa sanoa :---D Kiitos paljon<3

      Poista
  2. tossa tokavikassa kuvassa oleva kynttiläasetelma on todella vaarallinen, sillä noi kynttilät on niin lähekkäin niin siitä saattaa leimahtaa sellanen iso liekki, mulla oli ihan samanlainen asetelma mun huoneessa kunnes mun iskä (palomies) tuli sanoo et jos et haluu polttaa taloa niin kannattais ottaa pois :D siis ihan vaan varotan, että saattaa käydä huonosti kun noi kynttilät on noin lähekkäin toisiaan. Mut kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Okeiii. Oon kyllä varmaa vuojen polttanu kynttilöitä tuossa tuollain :'D Joskus nuita on ollu tuossa enemmänki eikä oo vielä leimahtanu ;)

      Poista
  3. Voi kurjaa, että olet potenut huonoa oloa. Jospa se menisi ajan kanssa pois tai kun pääset äitisi kanssa hurjastelemaan Tallinnaan. Aika jännä, että sun salimotivaatio on pieni kun itse kävin 3 krt/viikko salilla silloin kun tosiaan kävin. Kuinka usein käyt normaalisti? :o Nyt en oo tehnyt vuoteen mitään liikunnalista työn lisäksi. Minä pieni pikku possu! :D Ja tosiaan itsellä on ollut syksystä asti joku ihmeen kaamos. Väsyttää, mikään ei innosta, liikuntamotivaatiota ei todellakaan ole... mikä lie iskeny! :D Mutta jospa sitä heräis sitte keväällä kunnolla ja sais uutta intoa auringosta. :) Huhh, oon ollu viimeisen kuukauden ajan glögin suurkuluttaja.. varmaan 5 purkkia menee jo! :D Hei noi sun postausideat kuulostaa kivoilta, tee ihmeessä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän se tästä ku pääsee tuonne reissuunki rentoutumaan ni jaksaa sitten taas vähän aikaa :) Ja aurinkoa tosiaan ootellaan! Mä kävin vähintään 4 kertaa viikossa ennen ja lenkkeilinki pari kertaa viikossa ni siksi tuo 3 kertaa tuntuu niin vähältä ku en tee mittää muuta :'D Mutta ehkä se on ihan riittävästi sitte. Ja kaamosmasennusta on vissiin ilmassa muillakin tän pimeyden takia, onneksi talvi menee nopsaa ohi! Hihihi, toinen glögihullu! Pittää käyä joku päivä kaupungilla jossain kahvilassa juomassa vähä glögiä? ;)

      Poista
    2. JOO! glögihulluille glögiä, kyllä maistuis. :)

      Poista
  4. voiii ihanainen, tosi kurjaa, että kärsit huonosta olosta :((( toivon sulle niin paljon jaksamista ja piristystä <3 isoin voima rutistus tätä kautta<3 Huippua, että pääset kuitenkin reissuun! ja hei mun mielestä kyllä 3 kertaa viikossa ei ole todellakaan mitenkään vähän treenausta, joten turhaa siitä ainakaan otat mitään stressiä ja päänvaivaa <33! Oot ihana, muista se! JA mua kiinnostaa kyllä urheiluun liittyvät postaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos emppu<3 Sun kommentit kyllä aina piristää :') Okei ehkä mää nyt uskon että se on riittävästi treeniä kun kaikki niin sanoo :) On vaa jotenki jääny nyt päälle semmonen paine, että pakko saada kehitystä aikaseksi kropassa :DD Pitääpä tosiaan kattoa millasta postausta tosta aiheesta voisin kehitellä!

      Poista
  5. Moi! Tulin kertomaan, että blogissani on käynnissä jouluarvonta! Palkintona on 15 euron lahjakortti Kappahliin!

    VastaaPoista