maanantai 7. tammikuuta 2013

ALEALEALE

Noniin vihdoin ja viimein sain laitettua kuvia koneelle ja aukastua bloggerin. Kyseessä olis siis ostosten esittelyä mitä oon ostellu alennusmyynneistä(okei no jotku saatto olla normihintasiaki hups).
Kävin ekan kerran alennusmyynneissä heti sillon joulun jälkeen ja voin kertoa että tulin kirjaimellisesti hulluksi kaupungilla. Esimerkiksi Gina oli aivan täynnä ihmisiä ja normaalisti oisin kääntyny ovelta pois ja miettiny että antaa olla, vaatteitahan ne vaan on. Mutta minäpä tungin itseni sinne ihmispaljouteen ja käytin kyynärpäätaktiikkaa saadakseni sylin täyteen tavaraa :D Jaksoin jopa jonottaa kassalle sen 15 minuuttia jonka aikana yleensä oisin lähteny raivona pois.. Mikähän muhun on menny?
 No muualtaki on toki tullu ostettua vaikka ja mitä ja koska oon ollu aika paljon nyt töissä niin aina ennen töihinmenoa käyny "kurkkaamassa" muutamat kaupat ja aina siellä on vaan ollu toistaan parempia alennuksia. Nyt on kyllä shoppailukiintiö niin täynnä(no saahan sitä uskotella) että ei enään vähään aikaan tai oon vararikossa. Sanoin Makellekki että nyt et päästä mua enään alennusmyynteihin!
Ja sitten vielä asiasta kolmanteen. Pakko avautua koska mua ärsyttää niiiin paljon ku meijän piti alkaa käymään kuntosalilla ja alottaa muutenki ns. terveellisempi elämä. Noh, tietenki just loppuviikosta heräsin kauheeseen kurkkukipuun. Yhtenä päivänä oli kuumetta ja se meni ohi. Kolmena päivänä mua on oksettanu ja ollu huono olo ja nyt mulla on yskä ja lämmöt jotain 35,5? En oo oikeesti ollu sairas varmaa puoleenvuoteen niin miks just nyt varsinki ku oon ollu ihan innoissani siitä kuntosalin alottamisesta ja jotenki tuntuu että nyt ois ollu motivaatio paljon korkeemmalla ku sillon aikasemmin. Nyt kuumottas niiiin urheilemaan mutta eipä se auta ku oottaa että oon täysin terve, koska en halua mitään sydänlihastulehdusta.

No se siitä asiasta ja nyt ne ostokset
2€ ja 2,50€ / GT
5€ / GT
10€/ KappAhl
5€/ KappAhl
15€/ KappAhl  Alla oleva toppi 5€/ GT
29,95€(normihintanen) / KappAhl
Kauan toivomani fleecetakki jonka muru osti mulle:)))) 17,90 / Citymarket
5€/ GT
3€/ KappAhl
5€/ GT
27,95€(normihinta) / KappAhl ja 20€/ GT
4,55€/ Glitter
5€/ GT
3€ / GT
7,95€(normihinta!) /H&M
10€/ GT. Nämä oli sellanen heräteostos että luultavasti käyn vaihtamassa nämä toiseen tuotteeseen koska ei ollu oikeen hyvät jalassa..

Siinäpä ne oli. Eihän niitä ollukkaa niin paljo? :D Lisäksi oon ostellu sukkahousuja, hanskoja, sukkia jne tarpeellisia mutta en jaksanu alkaa kuvaileen kaikkea koska tästä ois tullu kilometripostaus.
Taijan keittää teetä ja lämmittää aamusaunan ja luultavasti suunnataan Maken kanssa käymään kaupungilla koska mun pitää käyä vaihtaan nuo kengät.
Mitä te ootte löytäny alennusmyynneistä? Onko tullu ostettua jotain turhaa vai tarpeellista? :)

1 kommentti: