tiistai 11. lokakuuta 2011

Päivä 3 – Minun vanhempani

Hups, olin  unohtanu kokonaan jutun että mun piti kirjotella näitä asioita.. Jotenki tätä aihetta oon vaan miettiny ja siitä on niin hankala kirjottaa.. Mutta yritetääs, eli minun vanhempani. Mun äiti on sellanen ihana höpsykkä, sille on  helppo puhua ja se on välillä just samallainen ku minä:D Sen kans voi pitää bileitä ja se on heti iha messissä ja lähössä laulaan mun kans karaokea >.< Äiti huomaa heti jos mulla on joku asia joka painaa mun mieltä. Monestikki ku on Maken kans ollu vaikka riitaa ja ollaan menty käymään meillä niin äiti on kysyny että onko teillä joku riita, ja se on niin ihmeellistä. Äiti on kans melkonen noita-akka, se saattaa sanoa että kohta mulla soi varmasti puhelin ja sitte se heti soi. Tai sitteku se puhhuu jostain kaverista jotai se ei oo pitkään aikaan nähny ni saattaa tulla tekstari just siltä henkilöltä:D se on tosi pelottavaa! Mutta mun äiti on niin paras ja en vaihtais sitä ikinä toiseen ♥ 
Noniin ja sitten se toinen vanhempi, isi. Tästä on ehkä vaikeempi kertoa, koska mun oikee isi kuoli kun olin pieni:( Olisinkohan ollu jotain 5 tai 6 vuotias, en muista. Muistan vaan tarkalleen sen aamun ku meille soitettiin tää suru-uutinen ja menin kysymään äitiltä että miksi se itkee. En jotenki oo osannu surra sitä, koska olin niin pieni enkä muista koko ihmisestä mittään.. Muutamia valokuvia vaan oon nähny ja muistan kyllä minkä näkönen mun isi oli, ihan mun näkönen:D ainaki kuvissa mun mielestä. Nään jotenki niissä vaan itteni. Mutta toisaalta mulla kyllä on iskä, nimittäin isäpuoli, jonka kanssa äiti meni naimisiin jo ennenku oikee isä kuoli. Se on ollu mulle kyllä ihan ku oma iskä:) Välillä meillä oli kyllä pieniä erimilisyyksiä ja ainaki sillonku olin teini-ikänen ni me riideltiin jostakin melkeen joka päivä ja tuntu että välillä inhosin sitä:D Mutta nykyään meistä on tullu kyllä niin läheisiä, voidaan puhua kaikesta ja pitää hauskaa yhessä koko perheen kanssa:) Meillä on aina parhaimmat bileet! Siinäpä tarinaa mun vanhemmista, parhaista sellasista ♥

Mami=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti