torstai 6. lokakuuta 2011

Autumn

Syksy on tullu<3 Kesällä kuvotti jo ajatuski tulevasta syksystä, kylmästä ja sateesta mutta nyt musta on alkanu tuntumaan että tää syksy on jotenki nii ihanaa aikaa! Oon aina tykänny syksystä, mutta tuntuu että tää alkaa pikkuhiljaa olemana mun lempparivuodenaika=) Kesä on kyllä kiva, mutta niinku tää kesä joka oli sellanen ällökuuma sai oikeen mut oottamaan tätä syksyä. Syksyssä rakastan sitä ku aamulla herää ja kattoo ulos ni siellä on kaikki sellasta keltasta ja nättiä:D parvekkeelle on kiva mennä istumaan viltin alle teekupin kanssa! Sitte se, että syksyllä saa pukeutua ihanan lämpimästi mutta ei silleen että tarvis miljoona vaatekerrosta toppatakin alle. Oon miettiny että miten se on mahdollista että kesällä tykkään iha hirveesti kaikista värikkäistä vaatteista, niinku pinkistä ja turkoosista. Syksyllä taas musta tulee sellanen että alan käyttään kaikkea hirveen neutraalin väristä vaatetta ja kaikki vaatteet on mustia/harmaita/ruskeita? Kattelin tuossa hooämmän sivuilta kaikkea kivaa syksyksi ja saattaa olla että jotaki nuista vois hankkia! Niinku esimerkiksi nuo kengät joita oon jo kauan himonnu! Ja tuo pipo kans=) Tänään olikin "palkkapäivä" ja voipi olla että huomenna pitää käydä vähä shoppaileen..


 Niin ja sain eilen tällaset! "Anoppi" oli kutonu mulle aivan ihanat lapaset :D Ja just ihanissa syksy väreissä ja aww niin lämpimät ^^



 Varasin lauantaiksi kirppispöydän keskustan Second Hand Storesta.. Viikon verran on se aika ja maksokohan se pöytä jotain 23€..Oon ollu siellä myymässä jo tosi monta kertaa ja aina on hyvin menny vaatteet kaupaksi=) Nyt mulla ois aika paljonki kamaa menossa sinne ja huomenna neljän jälkeen ois tarkotus viiä ne sinne. Toivottavasti tulee ees jonkun verran rahaa ja tietty oisha se kiva päästä eroon nuista kaapissa lojuvista vaatteista. Joo mutta eipä tässä muuta, oon ihan katkipoikki ja mun jalat huutaa hoosiannaa että taidampa vetästä mun SUKLAADONITSIN ja painua kuumaan suihkuun<3


Ihanaa ku meijän makkari näyttää tältä.. Tässä kaikki kirppiskamat, oha niitä  muutama pussi :D nuo molemmat kassitkinhan on sitte täynnä vaatteita!

OMNOM<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti