perjantai 23. syyskuuta 2011

Perjantai tänää on, nyt juhlitaan...

HEHE, otsikko hämää! Pakko myöntää että mun perjantai-ilta näyttää hirmusen rattoisalta.. nimittäin tältä:
 Ja tämän kanssa:
 JEE! Eli luvassa erittäin hauska ilta kissan kanssa joka kattoo mua ku halpaa makkaraa tuossa lattialla ja mouruaa:):) Make lähti naapuriin kattoon jääkiekkoa! Wuhuu. Kävin äsken ajelemassa AUDILLA<3 (ihan pikkusen parempi ajaa ku rämä seatti) Ja poliisit ajo mun takana vaikka kuinka kauan, olin iha paniikissa että seuraako ne mua ja yritin ajaa oikee rajotusten mukkaan :D Käväsin porukoilla ja nehä sielä makas ku lahnat ni ei jaksanu jäädä sinnekkää.. Päätin sitte lohduttaa itteeni herkuilla ja kurvailin kauppaan ostamaan SIPSEJÄ, MEHUA JA JOTAIN IHME SUKLAAMOUSSEA(näyttäää muute pikkuse hyvältä!). Joten eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu.. Ei oikeesti oo ehkä pitkään aikaan ollu näin tylsää perjantaita.. Pakko huomenna kyllä keksiä jotain kivaa tekemistä ettei meee viikonloppu iha ohi.
ps. On kyllä niin pieni V*tutus ku tuo kameran salama ei toimi! Ei saa otettua oikeen minkäänäkösiä kuvia.. yritin ottaa kuvan mun uudesta sulkakaulakorusta jonka ostin eilen mutta EI, ku täällä on nii pimeetä ettei sitä koko korua näy koko kuvassa! murr..

2 kommenttia:

  1. heyy sulla on ihan superihana blogi :) ihailen myös sun tyylii kamalasti, jatka samaan malliin ;D !!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. voi kiitän :) sun blogis on kans toosi kiva ja tyyli! Mä niin haluan sun kaikki kengät! :D

    VastaaPoista