lauantai 16. helmikuuta 2013

I like your style


Lauantai-iltoja vaan kaikille. Ajattelin tylsyyksissäni taas väsätä polyvorella muutamia kollaaseja. Kaikki naisethan ainaki tietää kuinka helposti hurahtaa johonki tyyliin tai johonki tiettyyn vaatekappaleeseen. Mulla ainaki mielipiteet jostain vaatteista vaihtuu aika tiuhaa tahtia ja oma tyyli vaihtelee kans aikalailla esimerkiksi vuodenajan mukaan.
Esimerkiksi vielä tossa syksyllä mietin etten ikinä vois käyttää viininpunasta väriä omassa vaatetuksessa, mutta tällä hetkellä oon aivan ihastunu siihen väriin. Oon hamstrannu monta paitaa siinä värissä ja nyt himottais saaha myös housut.. Toinen juttu on tummanvihree jota en ennen voinu sietää, mutta nyt se on semmonen väri jota kaupoissa oon ihastellu. 
Muita juttuja mihin oon hurahtanu tällä hetkellä on mm ristikuviot, niitit, kauluspaidat, hapsulaukut, piikkikorut, bootsit/maiharit, lenkkarikorkkarit(vai mitäne on??) converset jnejne.. Lista vois jatkua vaikka kuin pitkälle mutta tässä oli nyt näitä himotuimpia!


Untitled #31


Kuten jo äsken mainitsin että oon rakastunu kauluspaitoihin, niin voin kertoa että voisin ottaa seuraavasta kuvasta nuo kaikki omakseni! Tykkään ihan hirveesti tollasista ohuemmista kauluspaidoista, jossa on esimerkiksi joitain pieniä yksityiskohtia kauluksessa. Tällä hetkellä omistan yhen tuollasen kauluspaidan joka on oikeestaan ihan tollanen tavallinen tylsä musta. Oisin halunnu laittaa tähän vielä tummanvihreen kauluspaidan jollasta oon ettiskelly tässä mutta en löytäny polyvoresta yhtään kivaa semmosta :(


Untitled #32


Unohdin täysin mainita sen mitä oon myös tuloksetta ettiny tässä parin kuukauden ajan. Nimittäin täydellinen peplum-paita! Mun mielestä täydellinen peplumi ois valkonen, hihaton ja mahdollisimman vartalonmyötäinen. Tuo eka ois varmaan just sellanen. Enpä vaan oo vielä törmänny tollaseen vaan kaikki mitä oon kokeillu on ollu mulle liian isoja tai tyhmän mallisia. Kertokaa mistä saan täydellisen peplumtopin? 
ps. Rakastuin tuohon peplumhelmaiseen bleiseriin, kuola vaan valuu näppäimille koska toi on vaan NIIIIIN ihana!
Untitled #33


No mites, onko kukaan muu hurahtanu samoihin juttuihin? Niin ja kiinnostaako ketään tällaset postaukset vai oliko ihan turha? :D Oon ollu niin laiska nyt tämän bloggailun suhteen koska mun päivät on niin tylsiä enkä jaksais aina vaan kertoa niistä. Jotenka musta on kiva välillä tehä tällasia vähän erilaisia juttuja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti