maanantai 24. syyskuuta 2012

Hiukset ovat naisen kruunu


Kiva pedobear ilme
Kokeilin pitkästä aikaa vanhoja pidennyksiä viikonloppuna ja voi että tuli ikävä pitkiä hiuksia! Oon jotenki niin tottunu ja tykästyny näihin lyhyisiin etten oo ees jaksanu laittaa pidennyksiä varmaa puoleen vuoteen.. Lauantaina sitte ajattelin kokeilla noita clip-oneja päähän ja vitsi kuin voi hiukset muuttaa paljo ihmistä :D Omasta mielestä näytin heti niinku eri ihmiseltä ja tuli kyllä taas sellanen olo että oispa pitkät hiukset! Nuo mun pidennykset on kuitenki niiiiin huonossa kunnossa, että ajattelin nakata ne roskiin(jos raaskin!) ja tilailla ehkä jossain vaiheessa uudet. Kivahan ne on sillontällön laittaa päähän ku haluaa vähä muutosta (: Ärsyttävin juttu vaan netistä tilaamisessa on oikeen värin löytäminen, viimeksikki sain aivan väärän väriset ja mun piti värjätä ne. Ne imas kyllä väriä niin hyvin että mulla meni kaks pakettia hiusväriä ja siltiki osa jäi värjäämättä! :D Ehkä vaan oottelen että omat hiukset kasvaa?! Tai sitte käytän nuita kämäsiä pidennyksiä sillontällön. Pitäs varmaan tehä niille joku tehohoito koska ne on niin kuivat ja karheet että ihan ällöttää!
Se niistä hiuksista, oispa jo huominen! Tilipäivä koittaa, tilipäivä koittaa diidaddaaajeee.. 
Mää lähen niiin huomenna shoppaileen! 

5 kommenttia:

  1. ÄLÄ HEITÄ ROSKII anna mulle ne sun huonot pidennykset teen niistä vaikka rastat tai jotaki XD Mut toi värijuttu on iha helppo ku mää tilaan aina vaaleet pidennykset ja sit ostan hiusvärin jolla värjään oman tukan ja ne pidennykset nii tulee ainaki samallaiset :D Nii ja ebaystä saa halvimmat pidennykset ! Mulla makso jonku 20e vaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No saat iliman muuta ne on nii kökkökunnossa jo :D Mää oon tilannu nuo huutonestiä ja ne makso jotai 35 ekeä mutta sitte piti ostaa kaks pakettia väriäki ja niihi meni joku parikymppiä:( Enkä mää ossaa tilata Ebaysta!

      Poista
    2. mää voin opettaa :) http://www.ebay.com/itm/190563998103?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 oon tilannu noi nyt kahesti ja sitte vaa leikannu ja värjänny :-D Nii ja ku noi on klipsit nii leikkasin vaa klipsit pois ja ostin hiusliimaa ja laitoin päähä :-D kohta pitäs tulla postissa uuet ku nääki on jo iha huonossa kunnossa :-D

      Poista
    3. OPETA!:D en tajua mitää mistää paypalista tms..!

      Poista
  2. Sulle olis haaste mun blogissa :)<3

    VastaaPoista