torstai 29. joulukuuta 2016

THE INCREDIBLE FACE MASK

Sain testaukseen aivan supermielenkiitoisen tuotteen. Maybeauty lähetti mulle paketin kasvonaamioita, joista olinkin lukenut jo tosi paljon kehuja muutamalta bloggaajalta. 
Mulla on itellä nykyään tosi paljon mustapäitä nenässä ja leuassa, joten olin niin innoissani päästessäni testaamaan tuotetta. Mun iho on muuten oikeestaan ihan hyvässä kunnossa, mutta esim. otsa ja leuka on mulla yleensä tosi rasvaiset vaikka muu osa kasvoista ois rutikuiva. Omistan kai jonkunlaisen sekaihon?


Tämä minun saama paketti sisälsi 5 pussia incredible face maskia, joka lupaa poistaa mustapäitä, ehkäistä aknea poistaa rasvaa sekä poistaa kuollutta ihosolukkoa. Lisäksi mukana oli sivellin, jolla naamio olisi helppo levittää. Sivellin osoittaui kyllä ihan huipuksi tossa kasvonaamion levittämisessä niin ei tarvinnu sotkea käsiä ja naamion sai tasaiseksi. 


Naamion käyttö oli tosi helppoa. Levitetään mönjä vaan puhtaille kuiville kasvoille ja annetaan vaikuttaa 30-45 minuutin ajan. Vaikka ite onkin tottunut pitämään kasvonaamioita semmosen 10-15 minuuttia niin tuo aika ei silti tuntunut yhtään pahalta. Naamio alkoi kiristyä vasta hyvän tovin päästä ja tuntui että se ainaki imaisi kunnolla kaikki epäpuhtaudet. Ite pidin suunnilleen sen 45 minuuttia jonka jälkeen naamio revitään pois. Itse repiminen sattui kyllä jonku verran(varsinki semmosista kohdista missä oli vähäkin ihokarvoja:D) mutta selvisin hengissä. 



Mikä oli sitte lopputulos? Katoin tota irti reivttyä naamiota ja huomasin että siihen todellaki oli jääny jotain. Kokeilin kädellä kasvoja ja totesin että WAU iho tuntu niiiin pehmeältä. Peiliin kurkatessa huomasin heti että melkein kaikki mustapäät oli hävinny ja iho näytti jopa paremman väriseltä.

Otin vielä kuvat ihosta ennen naamion käyttöä ja heti yhden käyttökerran jälkeen. 

Ennen


Jälkeen


Harmi etten enää noista jälkeen- kuvista saanu niin tarkkoja ku oli ehtiny hämärtyä. Omasta mielestä kuitenki iho näyttää heti jo raikkaammalta noissa jälkimmäisissä kuvissa! Ja se myös tuntui siltä. En malta oottaa miten hyvässä kunnossa iho on sitte ku oon käyttänyt noita enemmänki, sillä toistuvalla käytöllä tuote lupaa pienentää ihohuokosia. Taidanki heti huomenna testailla toisen kerran, sillä mustapäitä on alkanu taas näkyä ihan liikaa. 

Mulla ois teillekkin yks ylläri. Nimittäin koodilla dreammask saatte -30% alennusta kaikista tuotteista. Tästä linkistä pääsette suoraan sivulle tilaamaan näitä. 

Onko teillä kokemuksia näistä huippunaamioista tai aiotteko pistää testaukseen? 



*Toteutettu yhteistyössä Maybeautyn kanssa

2 kommenttia:

  1. Mää tilasin noita sen olikohan tossa 15 pussia tai jotain, en nyt muista. :) Mungolifen blogissa oli myös alekoodi, jonka turvin testasin tätä. Kerran viikossa oon käyttäny ja kyllä itekki huomasin, että on iho paremman näkönen.

    -M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho sä oot tilannu ison satsin kerralla:D Mä oon nyt kahdesti käyttäny ja tuntuu kyllä iho niin hyväkuntoiselta:D Ei yhtäkään näppyä oo näkyny! Ja iho ei oo enää edes niin kuivakaan ku mitä se oli ennen noiden käyttöä. Ihan supereita:D

      Poista