torstai 6. marraskuuta 2014

Lokakuun suosikit

Täällä postaillaan pitkästä aikaa kuukauden lempparijuttujen parissa. Tein tämmösen viimeksi kesäkuussa, vaikka alussahan piti tehdä näitä joka kuukaudelta :D Tuotti kuitenki vaikeuksia keksiä eri lempparijuttuja joka kuukaudeksi, mutta viime kuun aikana tuli esille muutamia kivoja juttuja joten päätin nyt sitten koittaa värkätä tämän. 

Aloitetaampa taas koruilla ;) Nimittäin keväällä en voinut sietää kultaisia koruja, mutta jotenki kummasti syksyn mittaan mulle alko kerääntymään kaikkea sen väristä. Nykyään sitten tykkään melkeen enemmän jopa kultaisista kuin hopeista asusteista! Onko jollekkin muulle käynyt samalla tavalla korujen kanssa? :D 
Suurimpia suosikkeja on tuo kello ja sormukset jotka on kaikki Ebaysta. 



Seuraava suosikki on semmonen juttu joka oli kyllä superlöytö! Nimittäin.. Oon useasti halunnut käyttää tekoripsiä ja ostellutkin vaikka minkä näkösiä semmosia koko silmän mittaisia ripsinauhoja. Mutta jotenki en saa niitä ikinä aseteltua niin että ne menis nätisti ja kaikenlisäksi kun pidän piilareita niin semmoset ripset ei tunnu oikeen kivalta silmissä. Silmät on muutenkin kuivat piilareita käyttäessä ja sitten jos vielä tekoripset painaa siihen päälle niin arvatkaa miltä se tuntuu! :S
Bongasin sitte nude kauneusblogista tämmösiä Kiss-merkkisiä irtoripsiä jotka on siis tommosia lyhkäsiä nauhoja joissa on yhdessä aina 3 ripsitupsua. Ettiskelin näitä vaikka mistä kaupoista mutten mistään löytynyt! Kunnes lopulta nämä osu silmään Tokmannilla. Oli pakko ostaa testaukseen ja täytyy sanoa ettei helpompia irtoripsiä ole olemassa. Oon käyttänyt näitä silmän ulkonurkkiin tuomaan semmosta kivaa tuuheutta ripsiin ja oon tykännyt tosi paljon. Lisäksi nämä on niin helppo laittaa kun ei joka ripseä tarvi yksitellen kiinnittää vaan nuo on tommosia tupsuja.


Sitten yksi suosikki joka itseasiassa tipahti postiluukusta vasta viimeviikolla. Nimittäin Natural Code huulipuna sävyssä Candy Pink. ♥ Ostin tämän kolmella eurolla huutonetistä uutena! Vielä on pientä totuttelemista huulipunan käyttöön, mutta tämä näyttää musta niin kivalta huulilla että varmasti tulee sipaistua useamminkin huuliin. Tuo värin on vaan jotenkin niin söpö!


Menipäs nämä suosikit nyt pinkiksi. Lempparirasvaksi nousi lokakuussa Garnierin Nordic moisture kosteusvoide. Mulla oli aikaisemmin tämän saman merkin semmonen vihreä purnukka jota ylistin. Mutta sitten ostin tämän kokeiluun ja tää olikin paljon parempaa! Tämä vaaleanpunainen purnukka on tarkotettu kuivalle/erittäin kuivalle iholle. 
Myös yhdeksi kosmetiikkalemppariksi nousi got2b 2sexy hiuslakka. Mä en yleensä käytä hirveesti hiuslakkaa, mutta tätä oon muutaman kerran laittanu. Pito on hyvä ja yks minkä takia tykkään tästä älyttömästi on tuoksu! Tuoksuu ihan jollekkin vaahtokarkille :DD Sen takia suihkin tota oikeesti välillä vaan huvikseen päähäni.
Seuraavana juttuna on Garnierin 5sec Perfect blur pohjustusvoide vai miksihän tuota nyt vois sanoa. Meidän salille oli ilmestynyt tommosia testereitä joten nappasin muutaman mukaani ja testailin. Siis aivan uskomatonta ainetta! Ihosta tulee aivan sileä ja mattapintainen kun tätä läiskäsee naamaan. Lisäksi tuo on vissiin tosi riittoisaa, koska mulla tuommonen testeri kesti johonkin neljään-viiteen käyttökertaan. Mulla on vielä pari tuommosta pussukkaa kaapissa, eli se tarkoittaa sitä että kohta mun pitää ostaa tuota itelle ;) On nimittäin ihan pakko saada tota ihmeainetta! 


 Mennäänpä vähän eri aihealueelle. Oon rakastunut Bonaquan Explore Päärynä-Melissa kivennäisveteen. Maistakaa jos ette oo maistanut! Siis tuosta mausta tulee mieleen sellanen päärynän makunen mehujää. NAM. 
Toinen juttu jota voisin ylistää maasta taivaisiin on Valion A+ viljajogurtti♥ Aiemmin söin vaan tästä sitä tavallista maustamatonta jugua, mutta jossain blogissa hehkutettiin tätä niin paljo että oli pakko ostaa kokeiluun. Ihastuin kyllä tuohon makuun koska tää on paljon makeampaa kuin se normi. Käytän yleensä tätä smoothieisiin tai syön ihan pelkiltään mustikoitten kanssa.. 


Sitten ois luvassa lokakuun lemppariostoksia. Varmaan kaikista lemppareimpia ostoksia on nuo nilkkurit, jotka on siis Skopunktenista ja sitten nuo GinaTricotin harmaat housut. Viininpunainen collari on parin viikon takainen ostos, joka sekin nousi heti yhdeksi lempparivaatteista! Collari on kans Ginasta ja hintaa sillä oli 19,95€. Sitten on tuo Ginan huivi, jonka itseasiassa ostin kirppikseltä. Ton kans kävi aika hauska juttu, sillä olin kauan himonnut tuollasta paksua huivia justiinsakkin Ginatricotilla, mutta siellä oli vaan jotain vaaleenharmaita, ruskeita ja vaaleenpunasia. Halusin nimenomaan tommosen tummanharmaan ja törmäsin tohon sitten SecondHandStoressa. Katoin hintalappua jossa luki että "uusi huivi" ja hinta 6€! Olin niin mielissäni tosta löydöstä että olin koko päivän yhtä hymyä :D Nuo maksaa uutena siis 12,95 ja sitten vielä tuo täydellinen väri löyty. Voiko olla parempaa tuuria? 


Seuraava suosikki on Cosmopolitan-lehti, jonka päätin siis vihdoin tilata itelleni. On niin ihana kun on jotain kivaa mitä oottaa postissa ja lokakuussa sitten ensimmäinen tilaamani cosmo tipahti luukusta. On ihanaa vaan kiepauttaa ittensä viltin alle teekupposen kanssa ja uppoutua lukemaan tyttöjen hömppäjuttuja. Lisäksi cosmossa on monesti tosi hyviä meikkivinkkejä ja sieltä saa myös inspistä pukeutumiseen.


Viimeinen muttei vähäisin suosikki on siis ohjelma, joka varmasti jakaa mielipiteitä. Ite oon täysin koukuttunu tähän sarjaan, nimittäin Bigbrotheriin ;D Oon seurannut ihan alusta asti ja ykskään jakso ei saa jäädä kattomatta. Äitillä on kotona vieläpä 24/7, joten joka kerta ku oon ollut siellä kyläilemässä niin me ollaan töllätty telkkaria koko päivän, haha! Ois melkeen pitänyt itellekkin tilata niin eipä kävis aika pitkäksi ;) En voi uskoa että tuota ohjelmaa on jäljellä enää vähän yli viikko! Mitä mä sitte katon, yhyyyy. Mun suosikkiasukit BB-talossa on Andte ja Jussi.K ja oon alusta asti vakaasti uskonut että Andte tulee voittamaan ton koko kilpailun! 


Siinäpäs niitä suosikkijuttuja lokakuun ajalta. Mitäs piditte? Löytyykö samoja suosikkijuttuja ? :)

7 kommenttia:

  1. En tiennyt että tuollaisia ripsitupsuja on olemassa, hyvä vinkki! Cosmosta olen tykännyt itsekin ja pinkistä huulipunasta, tosin vaaleammasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään tienny nuista ennenku huomasin ne siellä blogissa :D Noi on kyllä tosi käteviä !

      Poista
  2. Mulleki on käyny korujen suhteen ihan samalla tavalla. Ennen en osannut yhtää käyttää kultaa, mut nyt en osta muuta ku sen värisiä koruja. :D Mä oon tilannut cosmoa varmaan jonkun vuoden ja aina kun se tulee laitan sen jonnekki jemmaan jos lähtee mökille nii saa siellä rauhassa lukea kun kotona on muutaki tekemistä. Mut yks kerta kävi, että niitä oliki kertyny jo 3 lehteä :D Vähä tuntuu, että alkaa olemaan pakkopullaa se lukeminen, varmaa pitäis alkaa perumaan. :D Noi vaatteet ja huulipuna näyttää tosi kivoilta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla etten oo ainoa ;D Mä oon aina vaan välillä ostanu tuota Cosmoa niin ehkä se tuntuu siks vielä niin hyvältä lehdeltä :'D Katotaan kuinka kauan ite jaksan tuota tilausta jatkaa..

      Poista
  3. Mulla on käynyt korujen kanssa sama juttu :D tykkään kans nykyään enemmän kultaisesta ♥ omistan samanlaiset sormukset kanssa ja ebaysta oom tilannut tuon tyylisen kellon myös :) vanilija on ihan parasta jugurttia ♥mulla on myös saman sävyinen huivi ♥ ihania juttuja kyllä kaikki! Tee ihmeessä näitä useammin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin täällä jo kolmas! ;) Nuo sormukset on ihania ja niin edullisia! Ja mä en taas tykkää vaniljajugurtista!! :D Hihih, pitää tehä, tätä oli niin kiva toteuttaa :) ♥

      Poista
  4. Ihania noi korut, ebaystä löytyy kyllä aina kaikkea kivaa! :) Mun alkoi tehdä kauheasti mieli tota bonaquan vettä joten pakko ostaa testiin :D

    VastaaPoista