perjantai 14. kesäkuuta 2013

Shopping.. again

Moikka. Tulin ihan vaan pari pikkuostosta esittelemään. Oon taas ollu kuvaamisen suhteen niin laiska että en oo siksi oikeen postaillukkaan. Viimesiä lomapäiviäkin viiään ja maanantaina ois taas töihin meno, mälsää! No okei mulla ei silti oo ees hirveesti töitä muutenkaan että ihan kiva että on ees välillä jotain tekemistä.
Muttajoo olin siis viimeviikolla(mikähän päivä lie?) kaupungilla ja löysin ihan muutaman kivan juttusen, joten tässä ne ois...
1€/ Seppälä
1€ / Seppälä
 Oikeesti tulin melkeen hulluksi ku näin noita sormuksia siellä eurolla! Teki mieli hamstrata nuita itelle kymmenittäin ja kavereille ja kavereitten kavereille mutta hillitsin itteni kuitenki >.<
Sitten astelin h&m:lle ja päätin kokeilla pitkään kattomaani maksimekkoa. Vielä viime kesänä vihasin nuita ja ajattelin että mulle ei varmastikkaan sovi tollanen koska oon lyhyt ja näyttäsin joltain silakalta pitkä mekko päällä. Mutta... Tänä kesänä jotenki oon tykästyny nuihin ja kokeiltuani sitten ostin tämän..

14,95€ / H&M
Mun fiilis on vieläki vähä ristiriitanen tosta mekosta. Toisaalta tykkään iha hirveesti mutta mietin tuleeko mulla käytettyä ja sopiiko tuo mulle  ees? Keksin laittaa tuohon ton vyön koska ilman sitä tuo näytti tosi tyhmältä mun päällä. Hmmh, vielä ois viikko aikaa palauttaa tuo ja laputkin on paikallaan mutta en tiiä :D Ehkä mä vähän salaa tykkäänki tosta...

8 kommenttia:

  1. Pidä ihmeessä toi mekko, mun mielestä se sopii sulle hyvin! :)

    -M-

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana mekko ja tuo väri sopii sinulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Toi ekan kuvan sormus on niin täydellinen! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on!:) Ainoo vaan et siitä puuttuu toi yks "timantti" :--(

      Poista
  4. Ihana toi mekko! :) Ja käy sulle hyvin. Oon itsekin miettiny maximekon ostamista, muut mietin sopiiko se mulle koska oon itsekin aika lyhyt :P Kuinka pitkä sä olet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jotain 158cm ku viimeksi oon mitannu monta vuotta sitte :D Toi hooämmän mekko ei onneksi ollu ihan semmonen superpitkä..

      Poista