perjantai 13. tammikuuta 2012

Fredag


Lunta on satanu viimeyönä ku viimestä päivää. Oli tosi kiva tarpoa aamulla tuolla hangessa ku joku ei ollu ees kolannu meidän pihaa! Kuukausi sitte mietittiin että missä se meijän talvi on ja tänne se tuli ainaki nyt niinku kerralla sitte.. 
Aaaanyways, tää päivä on menny koululla, ei siis ollu töitä vaan menin koululle tekeen niitä ärsyttäviä tehtäviä. No en saanu ku yhen tehtyä ja siinä vierähti silti sellanen 3 tuntia. Nyt oon ihanasti jumpinin sisällä kotona ja mua palelee ku pientä oravaa. Söin äsken munakasta ja mulla on silti ihan hirvee nälkä! Mutta en halua syyä koska ollaan illalla menossa syömään:) Annoin siis murulle vuosipäivälahjaksi "lahjakortin", jossa lupasin viiä sen syömään johonki mihin ikinä herra haluaa :'D Näillä näkymin se olis Rosso jotenka illala sinne siis herkutteleen! :P
NO EI SAA NAURAA :'D




Anteeksi, mun oli pakko laittaa tää kuva vaikka tästä tuli näin epäselvä. Muttaku Peppi näyttää siltä että se repee tässä :DDDDD
" Äiti elä pussaile mua!"

MUNAAAA
Ainiin, kävin taas toissapäivänä kirppiksellä!Siellä ois ollu vaikka mitä ihanaa mutta tietenki just sillonku meen ni mulla on kiire bussiin! Yritin puolessatunnissa koluta sen läpi ja tarttuhan sieltä jotaki mukaan. Just mun tuuria että ainaku meen oikee ajan kanssa ni en löyä sieltä mittään :D
Harmaa löllöpaita 3€. TÄÄ ON AIVAN IHANA! <3


Musta löllöpaita 1€
Zara paita  2€
Muhkee tuubihuivi 3€. Tää on just ihana ku tässä on sellasta kimallusta. Harmi ku se ei näy tässä.

Paitoja, paitoja ja paitoja :D Mikähä pakkomielle mulla on ostaa kirppikseltä aina paitoja? Yleensä sillonkaa jos en löyä mitää nii ostan vaa jonku paidan sieltä joka on mahdollisimman halpa :D Mun paitahylly on muutenki tollanen minimaalinen loota ettei sinne oikee enää mahu. Mitä tämmöselle niinkö vois tehä? 


1 kommentti:

  1. awww ihuna kissi <3 " Äiti elä pussaile mua!"
    mun kisul on just toi sama ilme ku pussailen sitä :D kissat on nii ihania! ja kiva blogi <:

    VastaaPoista