keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Uudet juoksukengät

Nyt kaikki aattelee että hyi taasko se on ostanu jotaki. Pakko puolustautua ja sanoa että tämä oli pitkästä aikaa järkevä ostos :D Nimittäin mun lenkkarit on aivan hirveen kököt jalassa enkä yhtään ihmettele sillä ne on ostettu Lidlistä joskus viime talvena hintaan 19,95€. Oon ettiskelly netistä kunnon juoksukenkiä ja Niken kenkiä olin katellu koska mulla on vaan joku pakkomielle siihen merkkiin. No hinnat oli siellä satasen paikkeilla joten katoin huvikseni huutonetistä oisko kellään myytävänä siellä uudenverosena. Löysinki sieltä just oikeen kokoset ja pari kertaa käytetyt Niken Lunarlon juoksukengät ja voitin ne sitte itelleni hintaan 40€ ! Onneksi ne olikin juuri oikeen kokoset ja tuntuu jalassa hyvältä. Plussaa vielä ulkonäöstä, oon nimittäin ihan lovena noihin neonpinkkeihin kohtiin(jotka ei kuvissa tietenkään näytä läheskään niin pinkeiltä ku luonnossa-.-)
Nyt vaan ootellessa että varvas paranee niin pääsee käymään kunnolla lenkillä ja testailemaan näitä in action!
Sain eilen antibiootit koska se oli kuulemma selvästi tulehtunut. Toivotaan että tämä nyt vihdoin paranee, oon nimittäin jo niin kyllästyny tähän kipuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti