maanantai 5. elokuuta 2013

Kuumetta?

Äh, mua ärsyttää ku oon taas laiskistunu tuon kuvaamisen kanssa. Mulla on nytki viikonlopulta tasan kaks kuvaa. Kuvat ei tosiaan liity toisiinsa mitenkään :D Eka kuva on perjantailta kun kävin kattomassa kaverin vajaa 3viikkoa vanhaa vauvelia. Voin kertoa etten oo ikinä nähny mitään niin pientä ja suloista olentoa! Sen pienen nappisilmäisen tytöntylleron takia mun vauvakuume on nyt katossa asti(ihanku ei ois ollu jo!) :)


Toinen kuva on lauantailta ja yllätysyllätys ruokakuva. Syötiin hamppareita ja itetehtyjä lohkoperunoita! Omnomm että oli hyvää ja oli ihana pitkästäaikaa herkutella ihan kunnolla ;)


Pitäis vissiin koittaa panostaa tuohon valokuvaamiseen. Vaan kaikki joilla on joku älypuhelin tms niin tietää että on niin helppoa ottaa vaan iphonella kuvia ku kantaa painavaa järkkäriä mukana :D 
Ja mä en mielelläni laittais hirveesti niitä puhelinkuvia tänne koska  ne on niin pieniä ja no...puhelinkuvia :D
Mutta muistakaa tulla seuraamaan instagramissa ;)
Mut löytää nimellä ninakur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti