maanantai 27. helmikuuta 2017

MIKÄ MINUA MOTIVOI?

Mistä sais motivaatiota? Mietitkö välillä tuota ku pitäis lähteä salille tai vaikka syksyllä ku tuntuu että kokoajan on pimeetä eikä huvittais todellakaan lähteä ulos lenkille? Minäpä kerron teille mistä ite saan motivaaiota treenaamiseen ja terveissä elämäntavoissa pysymiseen. 

1. Oma muutos ja kehitys. Se ku näkee niitä selkeitä tuloksia omassa kropassa mitä on vuosien työllä saanu aikaan. Se ainakin motivoi mua kaikista eniten ku katon vanhoja kuvia mun laihaläskistä kropasta ja vertaan sitä nykyiseen peilikuvaan. Muutos ei oo suuri, mutta silti näkyvä ja se antaa lisää puhtia vaan treenata lisää. 


2. Omasta hyvinvoinnista. Tällä meinaan siis esimerkiksi unenlaadun parantumista ja sitä että oon paljon energisempi sillon ku treenaan ja kroppa toimii paremmin. Lisäksi se fiilis joka urheilusuorituksen jälkeen tulee on niin huippu että se saa vaan haluamaan lisää.

3. Erilaiset treeni/hyvinvointiblogit. Tässä esimerkkinä muutama mitä kannattaa käydä vilkasemassa; Vilma P , Ilona , Fitoona , Piiapajunen , Idajemina , Sara

4.Instagram. Ite oon ainakin tosi kova selailemaan instaa ja aina tylsinä hetkinä löydän itteni sieltä selailemasta randomtyyppien kuvia. Mä teen monesti silleen että jos tuntuu että sali ei nappais yhtään niin meen selailemaan instaan kaikenlaisia treenikuvia niin johan saa motivaatiota. Joillakin tää ei ehkä toimi mutta itellä tulee semmonen olo että kyllä mäkin pystyn tohon ku nään jotain kuvia kunnon lihaksista, haha! Tässä muutamia mun seuraamia tyyppejä joista saan motivaatiota;

@prinsezzin_jasmin
Tää tyttö on niin rautanen! Lisäksi tällä instatilillä on paljon ihania ruokakuvia joista voi itekki inspiroitua. 

@siekkinenilona
 Oi ihana Ilona! Oon seurannu Ilonaa instassa ja snäpissä jo kauan sekä lueskellut aina välillä blogiagi. Ilona on niin ilonen persoona että pelkästää ton hymyn näkeminen antaa energiaa. Lisäksi tykkään että Ilona postaa paljon treenipätkiä myös instaan. Tää nainen on niin goals.

@vvertsuu
 Toinen suomalainen motivaatiomimmi on Veronica. Siis niin täydellinen vartalo ja tästä naisesta näkee että on käyty salilla.

@yolaforthewin
Tällä tyypillä on enemmänkin semmosia fiilistelykuvia. Tämän tytön vatsalihakset on myös aika goals.

@linnjacobsson
Täältä löytyy kans paljon videopätkiä mistä tykkään ite. Oon tältä tytöltä ottanut monta vinkkiä uusiin liikkeisiin. 


Miten tai mistä te saatte motivaatiota? Vinkatkaahan jos teillä on joku hyvä instatili/blogi/tms josta saatte itse motivaatiota treeniin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti