perjantai 26. huhtikuuta 2013

Ostoksia ja hölötystä

Moikka! Tulin esittelemään muutamia ostoksia joita oon tän viikon aikana ostellu..
Tiistaina kävin tyhjentään kirppispöytäni ja ihan kivastihan sieltä taas rahaa tuli ;) Lähettiin siis heti keskiviikkona tuhlailemaan Zeppeliiniin mutta harmikseni(tai onnekseni?:D) sieltä ei löytyny muutakuin bikinit ja hamonen.

Yläosa 12,95€ ja alaosa 9,95€ / Seppälä

Tää perus trikoohame löyty lastenpuolen alesta :D 3€/ H&M
Sitten yks tooosi kiva kirppislöytö jonka bongasin eilen. Ihan kiva juttu että lähin kirppikselle pyörällä, pyörin siellä varmaan tunnin ja sitte löysin ton paidan ja olin heti että jeee mä ostan tän.. No kassalla huomasin että mulla on jääny lompakko kotia ja ei muutaku polkeen takas kotiin ja takas vielä kirppikselle :D Onneksi ne säilytti sitä mulle siellä sen 15 minuuttia mikä mulla meni aikaa^^

Superrrrpinkki Niken treenipaita! Ah tää soppii täydellisesti mun salikenkiin :--D 5€/ Second Hand Store
Siinä ne oliki ne vähäiset ostokset. Pitää olla vähän säästölinjalla nimittäin eilen oli palkkapäivä ja tili jo melkeen huutaa tyhjyyttään sekä pöyällä oottaa vielä kasa laskuja :( Mä en tykkää yhtään ku mulla on niin vähän töitä joten palkkakin on sitte sen mukanen. Onneksi kohta alkaa lomat rullaan niin pääsen tuuraan ihan kunnolla!

Nojoo mutta taijan syyä vähän rahkaa, lukasta loputki blogit läpi ja painua nukkumaan että jaksaa heti aamusta salille! Mukavaa viikonloppua kaikille 
(Ja loppuun vielä ne pakolliset ruoka-, kissa- ja lärvikuvat :--D )





ps. sain eilen vihdoin värjättyä hiukset! hurraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti