tiistai 5. helmikuuta 2013

Tyttöjeniltaa ja löpinää

Moikka! Eksyinpä taas tänne blogin puolelle kirjottelemaan jotaki. Olen pahoillani jos tää teksti on jotenki sekavaa, koska nukuin tossa pari tuntia sitte about tunnin päikkärit ja oon vieläki iha pelit seis :D Oisin voinu nukkua vaikka huomisaamuun asti! En tajua mikä mua väsyttää, varmaanki viikonlopulta jääny univelkaa ;)
Meillä oli siis lauantaina tyttöjenilta ja oli ihana valmistautua ihan kunnolla koko päivä :D Aamu alko kuntosalilla johon mentiin heti kasilta! Salin jälkeen lämmitettiin aamusauna jonka jälkeen alettiin tekemään ruokaa ja leipomaan illaksi pientä naposteltavaa. Ihana ku sai meikkailla ja laittaa hiuksia ihan rauhassa musiikkia kuunnellen. Make lähti heittään mua keskustaan Heinin luo seiskan aikaan ja siellä oliki jo muutama tytsy. Katottiin putousta ja naurettiin veet silmissä! Meillä oli taas niin paljo herkkuja ku kaikki oli tuonu jotaki, ja Heini oli vieläpä leiponu suklaajuustokakun joka oikeen suli suussa ku se oli niin hyvää...
Meitä oli yhteensä yheksän mutta baariin tais lähtä vaan seittemän. Marja oli oikeen kutsuttu Tivoliin synttäreiden kunniaksi ja päästäis kuulemma ilmaseks ja jonojen ohi sisälle. No sinne tietenki suunnattiin ja iloksemme saatiin vielä ovella kuulla että saadaan kuohuviinipullo pöytään! :D Oli kyllä aivan tajuttoman mukava ilta, tanssittiin jalat kipeeksi ja juostiin Heinin kanssa puolelta toiselle kokoajan tanssimaan. Tunsin itteni ihan joksiki teiniksi joka on ekaa kertaa baarissa ku olin niin innoissani >.< 
Käppäilin joskus kahen aikaan kotia ku olin niin väsyny ja Makeki oli vielä täällä hereillä niin katottiin telkkaria ja syötiin ja sitten taijettiinki nukahtaa.  Tämän näkösenä olin liikenteessä: (Pidennyksetki pääsi ekaa kertaa käyttöön!)


Tänään ollaan treenattu käet kipiäksi ja käyty mässäileen raxissa, HUPS! No saa sitä joskus herkutella :D Nyt sitte rahkaa naamariin! Ootan kovasti huomista, nimittäin sillon tapahtuu ehkä jotain kivaa ;) Mutta enpä kerrokkaan nyt enempää vaan kerron sitten huomenna jos se ees tulee toteutumaan! 
Eheeeh, nyt jatkan mastercheffiä ja meen tekemään rahkaherkkua, tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti