lauantai 9. helmikuuta 2013

Tittidii

Helouu! En oo taas muistanu postailla muutamaan päivään :D Tosiaan mun piti tulla kertomaan se jeejee juttu sillon yks päivä mutta en jaksanu ja oon niin onnessani leikkiny sillä uuella jutulla etten oo ehtiny kirjottelemaan. Mutta siis tämä hankinta oli aika extemporejuttu, en oikeestaan ollu suunnitellu sen ostoa mutta sitten kävi niin että tutkiskelin netistä tätä kyseistä juttua ja ihastuin. Marssin dna-kauppaan ja otin kytkynä siis uuden rakkauteni eli tämän


Voin kertoa että oon räpelöiny tota kokoajan XD Otin myös netin jota mulla ei oo ennen ollu puhelimessa(voitteko kuvitella??!). Oon myös hurahtanu siihen mihin varmaan monet muutkin eli instagramiin! Tein heti tietenki tunnukset ja oon lisäilly vasta muutamia kuvia sinne mutta mut löytää sieltä siis nimellä ninakur
Tuolta sivussa olevasta nappulasta pääsee myös suoraan sinne sivulle ---->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti