maanantai 15. lokakuuta 2012

Väsymystä ilmassa

Hups, taas viikko vierähtäny viime postauksesta..Koko viikko on menny vähä semmosessa sumussa ku oon vaan nukkunu tosi pitkään ja koko viime viikko meni töissä iltavuorossa -.- Töiden jälkeen en vaan oo jaksanu alkaan keksimään mitään juttua ja kameraankaan en oo ees jaksanu koskea. Tällä viikolla onki sitte vaan kahtena päivänä töitä joten lupaan kunnostautua ja alkaa päivittelemään vähän enemmän :D  
Mutta voisimpa kertoa vähän kuulumisia! Viikonlopunki olin siis töissä mutta lauantaina pääsin kuuelta ja meillä oli tyttöjen kans sellaset pienet illanistujaiset Jennyn luona! Höpöteltiin, syötiin herkkuja ja juotiin muutamat siiderit.. Oli kyllä tajuttoman kivaa ja vähän kyllä ärsytti ettei voinu kunnolla juhlia tyttöjen kans ku sunnuntaina alko kuitenki työt kaheltatoista :/ Niin ja aiemmin puhuin niistä mun pidennyksistä että ne joutais roskiin mutta aloin miettimään että mun ei tarvis ostaa uusia jos saan ne jotenki kunnostettua vielä! No pesin ne, laitoin kunnon hiusnaamiot ja annoin kuivua kunnolla. Äsken suoristelin ne ja niistähän tuli ku uuet :D ! Vielä ku latvoista leikkaa pari senttiä niin on hyvä.. Eipähän tarvi tilata uusia ja nyt voin alkaa taas pitämään välillä pitkää tukkaa.
Tänään oon nukkunu pitkään, räpsiny pari kuvaa ja tehny aivan tajuttoman hyvää kinkku-perunalaatikkoa johon laitoin hirwweesti juustoa päälle. Kohta pitäis lähtee keskustaanpäin koska postiin ois tullu yks kiva paketti jonka huusin huuto.netistä! Sitten suuntaan taas iltavuoroon ja seuraava työpäivä oiski sitte vasta sunnuntaina, ah!







Niin ja mun talvitakkimetsästys jatkuu edelleen! Veromodassa ois ollu yks ihan kiva mutta siellä oli vaan tosi isoja kokoja.. Bongasin kans Cubuksen sivulta tämmösen yhen ihanan joka ois aikalailla just sellanen millasen haluaisin. Pitäskin lähtee jokupäivä käymään taas Zeppeliinissä kattoon onko siellä Cubuksessa ees noita!

IIIIIIHANA!
Niin ja saa vinkkailla jos tietää jonku kaupan josta saa ton tyylisiä takkeja! Mulla on vaikeus löytää sopivaa takkia koska oon pienikokonen ja tuntuu että monesti xs-kokoset takitki on sellasia hirveitä telttoja mulle! Tänä talvena ajattelin sijoittaa kunnon takkiin mutta mielellään kuitenki alle sata euroa!
Iiks, nyt pitää kiiruhtaa kattoon onko Postissa hirveet jonot! 

2 kommenttia: