maanantai 6. elokuuta 2012

Tequilaa, kiitos

Otsikko kertooki hieman jo viikonlopun meiningistä :--D Joo paitsi että ei tequilaa enää ikinä! Perjantaina oli töitä ja ennen ku vuoro alko niin kävin Stokkan Onewayssa ku siellä oli joku tarjousjuttu että kaikki farkut/farkkulegginsit oli Stockmannin kanta-asiakaskortilla -20% ! Menin ettimään niitä kauan himoitsemiani dr.denimejä ja olihan siellä, vaan ei yhtään xs-kokoa enää.. No kysäsin myyjältä ja se tilas mulle ne jostain toisesta liikkeestä, ja aiko laittaa sitte tekstaria ku housut on tullu :D Jeee! Vihdoin mää saan ne, ja niille tais jäähä hintaa joku 35€? Ei paha ollenkaan. 
Intoilun jälkeen menin käväseen pitkästä aikaa Kiiran kans kahvilla Bisketissä. Join ison kupin jääteetä ja söin aivan tajuhyvää suklaakakkua, joka oli kyllä kans niin ällömakiaa että puolessavälissä jo tuntu että en pysty ennää :D Oli kiva nähä Kiiraa pitkästäaikaa ja vaihtaa kuulumisia ku ollaan viimeksi nähty joskus helmikuussa! Työpäiväki meni tosi nopiaa ja pääsin kuuelta kotia, ja olin jo yrittäny houkutella Kiiraa lähteen mun kans juhlimaan ja onnistuinki! Kävin äkkiä suihkussa, laittauduin ja käytiin kaupassa ja hakemassa Kiira meille josta lähettiinki sitte kahestaan istumaan iltaa Kulumaan ja sen jälkeen vielä Dioneen! Voin kertoa että mukavaa oli vaikka lauantaiaamuna oliki iha jäätävä olo -.-



Lauantaina ei voinu oikee tehä mitään, käytiin hakee mulle krapula-annos(se on siis oikeesti sen annoksen nimi:DD ) ja voi luoja että ruoka ei oo kyllä ennen maistunu niin hyvältä :'D Loppupäivä meni vaan völläillessä. Sunnuntaina onneksi jo olin suhtkoht toipunu ja käytiin Biltemassa hakemassa yks puteli maalia ja ajeltiin Herukkaan maalaamaan mun pyörä loppuun. Toivottavasti saan mun pinkin rakkauspyörän jo ensviikolla että pääsen kruisaileen sillä :D Saatiin muuten vihdoinjaviimein langaton nettikin toimimaan joten nyt voi datailla vaikka parvekkeella jossa istuskelinki eilen monta tuntia!









Tänään ois sitten taas iltavuoro ja ei kyllä jotenki huvita tälleen vapaan viikonlopun jälkeen mennä heti maanantaina iltaan.. Lisäksi Jyskissä on tarjouksessa sellanen valkonen ihana tv-taso jota himoitsen ja mua ärsyttää koska mulla ei oo ees rahaa mutta haluan sen! Saas nähä pitääkö taas kajota säästötilille ja käyä ostamassa se, kerranha se vaan kirpasee? :D 
Mutta iik, nyt alan meikkaamaan että ehin sinne töihinki joskus, seeya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti