keskiviikko 29. elokuuta 2012

Must have

Ulkona näyttää ainaki tällä hetkellä jo melko syksyiseltä! Kauppoihin on tullu jo syysvaatteita ja kaikkia ihania lämpimiä asusteita. Oon hamstrannu kesäksi niin paljo vaatteita että tuntuu että nyt ei oikeen syksyksi oo mitään. Ajattelin netistä katella ja tilailla jotain syys/talvijuttuja itelle ja kattelinki jo valmiiksi ja löysin vaikka mitä ihanaa! Mulla ois ainaki muutama juttu joka on ihan pakko saada!
Ekana tietenki joku oikeen muhkee ja lämmin neule!

Untitled #24

Oon myös jotenki hurahtanu nyt tohon viininpunaseen(vai mikätuo on?) väriin vaikka oon aina inhonnu kaikkia punasta koska mun mielestä mulle ei sovi yhtään. Mutta jotenki oon alkanu lämmetä tolle värille ja haluaisin ton väriset housut, neuleen ja kaulahuivin nyt ainaki :D

Toinen must have juttu on biker-nahkatakki! Tai ei sen tarvii olla oikeeta nahkaa vaikka oishan se paljon kivempi vaan ei taida mun varat riittää.. Hooämmällä ois pari kivaa yksilöä ja oikeestaan en oo monessa kaupassa törmänny näihin :o Onko kellään antaa vinkkejä mistä vois löytää hyvän bikernahkatakin?!


Untitled #25


Ja kuka nyt pärjää ihan kaulahuivia? Mulla on nuita Ginan ohuita kaulahuiveja ja kaikkia kesähuiveja kyllä kaapissa, vaan haluaisin tollasen jonkun ihanan paksun tuubihuivin! Ginassa niitä löytyy kyllä oikeestaan joka värissä! Ah, nuo näyttää kyllä niin lämpimiltä! Sininen ja harmaa on ehottomasti saatava!


Untitled #26

Tulipa tästä nyt taas tällanen kollaasipostaus! Okei sori, kirjottelen kunnolla sitte illalla! Nyt aamupalaa nassuun, pyykit kuivumaan ja katotaan sitte mitä muuta keksin vapaapäivän kunniaksi!

4 kommenttia:

  1. Sen verran vinkkaan että kaupassa olin katsovinani, että tuo h&m:n neule jonka oot valinnut on muistaakseni 90% akryylia. Jos ei ton verran, niin paljon sitä kuitenkin oli :D kuitenkin, siinä ihan vieressä oli lähes samanlainen neule, jossa on vain erilainen tuo palmikointi. Ostin kyseisen ja siinä on vain 27% akryylia, joten jos ei ole tuosta palmikoinnista tai hinnasta kiinni niin tuota suosittelen. Tämäkin kuitenkin maksoi vain sen 20€ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos vinkistä!=) kyllähän mielummin ostan sellasen missä on vähemmän akryylia koska se ei kuitenkaa oo mikään laadukas materiaali! täytyypä käyä katteleen jos löytys sieltä niitä "parempia" versioita :)

      Poista
  2. Itselläkin on hakusessa kunnon nahkatakki! Kehottaisin kyllä pysyttelemään tekonahasta kaukana, se menee niin nopeasti huonoon kuntoon ja ei ole kyllä rahan väärti ollenkaan... Harmi, että oikea nahka maksaa niin pahuksen paljon :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onha se tekonahan ja nahan ero tosiaan huomattava mutta onhan tuo entinen tekonahkatakkiki palvellu mua ihan hyvin :D Ei mulla mitenkään huonoon kuntoon se oo kyllä menny? :o Sepäse että ei viittis takistakaan montaa sataa euroa maksaa:(

      Poista