sunnuntai 29. tammikuuta 2012

mä silmiäni usko ennn

Mää en kestä, mulla soi kokoajan frontside ollie päässä! On muute harvinaisen tarttuva biisi :D Sunnuntaihan se ois taas ja ulkona on aivan iiiihana ilma. Oikeestaan koko viikonloppuna on ollu aivan ihanat kelit ja vaikka tuolla onki melkee 20 astetta pakkasta ni musta on jotenki niin ihana ku aurinko paistaa:) Tekis mieli hiihtää, lasketella, paistaa makkaraa nuotiolla, juua kuumaa kaakaota, laskee pulkalla, luistella, valokuvata... ja kaikkia mahollista! En kuitenkaa tarkene mennä tuonne ulos ja ku oon vasta ollu sairaana ni mua pelottaa kokoajan että sairastun uuestaan! Meillä viikonloppu on kuitenki menny tosi kivasti, ollaan syöty iha liikaa herkkuja ja kateltu elokuvia, käyty ajelee, käyty Zeppeliinissä(josta ei löyetty mitään?????). Eilen oli jännä ilta ku tossa meijä lähikaupan pihalla oli kaks poliisiautoa ja kaks vartija-autoa, ja tossa meijän pihallaki käveli poliisi koiran kans :D Yritettiin selvitellä mitähä jännää siellä oli tapahtunu, mutta ei me mitää saatu selville kuitenkaa. Liekö joku varkaus tai jotaii. Äsken sain vihdoin värjättyä hiukset ja näytän taas melkee ihmiseltä! :D Nyt ootellaan että porukat tulee Teneriffalta ja pitää käyä noutamassa ne kentältä, vaikka ilmeisesti lento on aika paljo myöhässä koska ne on laskeutunu johonki hemmetin Manchesteriiin jonku teknisen vian takia, kiva.






Make piirteli. <3







Päätin myös että lopetan mun shoppailulakon :'D HAHA, sillä se ei kestä! En pystyny vastustaan perjantaina kirppiksellä käyntiä ku olin menossa sinne päin ja sieltä löyty  kaikkee kivaa ni ajattelin että noh, eikai se oo niin paha jos ostaa kirpputorilta ku siellä on kuitenki niin paljo halvempaa? :D Alempana pari kivaa juttua jotka ostin, toki löyty sieltä myös Makelle ruutupaita, mulle sellanen musta normi korkeevyötäröinen hame ja kuorintahanska(Josta tuli muuten aivan ihanan silee iho ku kuorintavoiteen kans testailin!).

Rakastuin tähä heti ku näin! Eli tää on tällanen toppi, mulle oikeestaan melkeen mekkona menee ku oon nii pätkä. Mutta just ihana ja makso vaan 2€ !

Abercombie & Fitch t-paita, tällasta oon halunnukki mutta näähä on aika kalliita! Puoleen hintaan oli tässä pöyässä  kaikki ja tälle jäi hintaa 1,25€ 

Joku dvd, ei oo vielä ehitty kattomaan! Hintaa oli 1€


Vois alkaa miettimään jotaki ruokahommia, ku ei oo tälle päivälle syöty vielä mitään! Aurinkoista ja KYLMÄÄ sunnuntaita kaikille ! ♥

2 kommenttia: