maanantai 8. toukokuuta 2017

NILKKAMITTAISET FARKUT

Heippa! Tulin postailemaan teille asukuvat jo monen viikon takaa. Hyi että kuinka talviselta nämä kuvat näyttää! Ulkona ei onneks oo enää paljoa lunta vaikka siellä kylmä onki, jeii kesä täältä tullaan. 
Oon muuten aivn tykästynyt nilkkamittaisiin farkkuihin. Ennen ku tuli aina pidettyä semmosia täyspitkiä farkkuja niin nyt oon hamstrannu lähinnä vaan näitä. Nilkkamittasia(eli tämmöselle kääpiölle just sopivia) farkkuja löytyy nyt paljo esim Bikbokista mistä nämä kyseisetkin farkut on. Tää kuvissa näkyvä malli on kyllä ihan lemppari kaikista maailman farkuista. Kaiken kruunaa vielä nuo rikotut lahkeet joista tulee jotenki sellanen kesäinen fiilis. Nää on kyllä tällähetkellä mun käytetyimmät farkut joten tulee varmasti myös näkymään moooonissa asukuvissakin, heh!




trenssi





TAKKI & T-PAITA - KIRPPIS / FARKUT - BIKBOK / LIPPIS - STADIUM 
CHOKER - EBAY / KENGÄT - KÄRKKÄINEN





4 kommenttia:

  1. Näyttää tosi hyvälle noi nilkkapituset farkut sun jalas! :) Ja ihana asu muutenkin. Tollanen kivan yksinkertanen olematta silti tylsä. :) Ite oon yrittäny joskus kokeilla omaan jalkaan nilkkapitusia pöksyjä, mut jotenki mulla ne vaan näyttää siltä, että olis liian lyhyet housut jalas. Johtuneeko se sitten mun pitkästä pituudesta vai mistä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sonja:) Varmaan johtuu siitä pituudesta, ite ku oon vaan vajaat 160cm ni tollaset housut on aikalailla just "sopivan" mittasia eli en mä nyt tiiä puhuisinko näistä edes nilkkamittaisena:'DD

      Poista
  2. Nilkkamittaiset on ihania 8) Itse en omista vielä yhtää, mutta noh mä käärin muutenkin aina farkkujen lahkeet jos farkut on jalassa - nyt ei oo aikoihin ollut:) Näyttää hyvälle look, nuo farkut voisin itsekin ostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on!<3 Joo mäki ennen aina käärin ku jotenki en enää yhtään tykkää et lahkeet tulee sillain kenkään asti. Mutta nyt onneks on tullu noita niin ei tarvi kääriä! Kitos Kata, nuo farkut on kyllä jalassaki iha unelmat:)

      Poista