tiistai 18. huhtikuuta 2017

BOMBERTAKISSA

Oon oottanu ku kuuta nousevaa että millon pääsen käyttämään mun ihania uusia kenkiä. Tilasin nimittäin jo tooodella kauan sitte Junkyardilta Adidaksen tubular-lenkkarit ku sain niistä niin hyvän alennuksen. Kun kengät mulle saapui niin ihastuin heti! Jotenki nuo on musta niin hitsin oudot että ne on just sen takia niin coolit. Kengissä on siis ns. sukkaosa, joka mun mielestä tekee noista aika erikoisen näköset. Tiesin heti että minkälaisessa asussa nuo kengät vois toimia; bombertakki, revittyä farkkua, lippistä yms. Vähän semmosta sporttista ja rennompaa tyyliä.

Näiden kuvien ottamisestaki on jo tovi aikaa, joten tällähetkellä nuo kenkulit vois olla ehkä jopa pikkusen ajankohtasemmat. Tuolloin ku oli vielä aika paljo lunta niin ei ollu kauhean hyvä idea lähtee tarpomaan nuilla pihalle. Bombertakkikin taitaa näkyä nyt ekaa kertaa asukuvissa, vaikka siis oon ostanut tuon jo syksyllä. Tuo oli ehkä pieni heräteostos, sillä en oo ihan varma tykkäänkö tuosta väristä. Tällähetkellä himoitsen ihan perus mustaa bomberia, jota vois yhdistellä melkeinpä kaikenväristen vaatteiden kanssa.


bomber
TAKKI & HUPPARI-BIKBOK / FARKUT-KIRPPIS / LIPPIS-INTERSPORT
KENGÄT-JUNKYARD 


3 kommenttia:

  1. Gostei da Jaqueta! Bj

    https://frescachic.blogspot.com.br/2017/04/look-do-dia-t-shirt-calca-destroyed.html

    VastaaPoista
  2. Onpa noi lenkkarit tosi jännät mut toimii tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki aika jännät ja oudot:--D Mut ite tykkään just vähän erikoisemmista jutuista

      Poista