sunnuntai 1. tammikuuta 2017

VUODEN 2016 SUOSIKIT

Moikka. 
Vuosi 2016 on nyt sitte ohi. Tuntuu ihan hurjalta miten nopeesti on taas vuosi menny. Ihan vastahan tässä juhlittiin edellistä uutta vuotta? 2016 vuoteen on mahtunu hurjan hauskoja hetkiä, kuin myös niitä alamäkiäkin, niinku elämässä yleensäkki. Ajattelin koota tähän postaukseen tämän vuoden suosikit ihan kaikesta, oli ne sitten tapahtumia, kuvia, ostoksia, uusia kosmetiikkalöytöjä tai ihan mitä vaan! Ihana muistella kaikkia menneen vuoden ihania asioita ja päästä jakamaan niitä myös teidän kanssa.

Asu
Yks tän vuoden lemppariasu(tai ainakin semmosista mikä on ikuistettu) on tämä asu viime kesältä. Muistan ku löysin ton paidan siivouspäivän kirpparilta parilla eurolla ja ihastuin siihen heti. Tää asu on jotenki niin raikas ja naisellinen että tykkään edelleen. Tosin taisin jo myydä tuon paidan kirpparilla pois, koska en enää kesän jälkeen muka tykännykkään siitä. Nyt kyllä harmittaa :(
whiteshirt

Kuva 
Nää oli aika extempore kesäillan kuvailut ku päätettiin Maken kanssa vasta hieman ennen auringonlaskua että käydäämpä nappaamassa pari kuvaa. Musta saatiin niin kivasti tallennettua tähän kuvaan semmonen kesäillan tunnelma. Tää hetkiki jäi jotenki mieleen ku tuolla oli oikeesti niin paljo hyttysiä että meinas tulla hulluksi, porukkaa kulki ohi kokoajan ja kuvat piti ottaa äkkiä ku aurinko oli jo niin alhaalla. Tästä kuvasta ei ehkä uskois mutta olin ihan raivona jo tossa kohtaa :'D Mutta tämä on kyllä mun lempparikuva koko vuodelta..


Tuotteet 
Sitten muutama kosmetiikkaan liittyvä suosikkijuttu, jotka on jääneet mun käyttöön pysyvästi. Näistä erittäin hieno suomalainen-tuotteista kuulin jossain kehuja muistaakseni joskus keväällä/kesän alussa. Päätin sitten ostaa testiin tuota mustikkashamppoota johon jäinkin sitte koukkuun. Siis ensimmäinen shamppoo ikinä joka tekee mun hiuksista oikeesti puhtaat, oikeen semmoset natisevat. Myöhemmin ostin sitte tuon hoitoaineen ja seki on ihan superihanaa! Näissä on plussaa myös jumalaisen herkulliset tuoksut. Nyt mulla on menossa samasta sarjasta omena-kaura shamppoo ja ties monesko pullo tuota mustikkahoitsikkaa. Näistä en luovu.


Tapahtumat
Tää meidän brunssi josta postauskin löytyy täältä. Vaikka ollaan brunsseiltu aika monta kertaa niin ei oo tän voittanutta. Nuo vohvelit oli niin täydellisiä ja meillä oli ihan hullun hauskaa. Maistoin ekaa kertaa vohvelia suolaisen täytteen kera ja rakastuin niin paljo. Tätä päivää kyllä muistelen niin lämmöllä(ja kuola valuen...).

Koko vuoden yks kohokohdista oli ehottomasti Blockfestit. Nää oli mun kolmannet festarit ikinä ja eipä kyllä qstock tai pipefest vetäny vertoja tälle viikonlopulle. Oltiin Maken kans tuolla kahestaan ja meillä oli niin kivaa. Päätin heti tuon viikonlopun jälkeen että Blokeille on päästävä ens vuonnaki! Ihan unohtumaton kokemus

Asiat/ihmiset
Ykköseksi koko vuoden asioista menee kuitenki työpaikan saaminen. En muista oonko edes täällä maininnu, mutta siis oon ollut helmikuusta asti Bikbokilla töissä. Määräaikaisten pestien jälkeen sain vakipaikan ja vaikka oonkin vaan pikkutuntilainen niin oon todella onnellinen tästä työpaikasta. Yli kahden vuoden työttömyyden jälkeen tää juttu oli niin lottovoitto mulle. Sitäpaitsi rakastan mun työtä yli kaiken ja oon tosi ilonen että saan kuulua meidän huippuun tiimiin.




Nämä kaksi. Siis en tiiä miten oisin pärjänny tämän vuoden ilman näitä ihania ystäviä. Näille kahdelle on vuodatettu surut ja jaettu kaikki onnenhetket. Kaikki yhteiset brunssit, kahvihetket, shoppailut, bileillat, kuvailut, nauramiset, turhautumiset ja avautumiset jää varmasti mieleen ikuisiksi ajoiksi. Oon kyllä niin pirun onnekas näistä ystävistä. 
Hankinta
Tilasin vähän ennen joulua itelleni uuden puhelimen sillä mun iphone 5 alko reistaileen aina välillä. Mulla oli tarkotus hommata jälleen applen luuri ja mietiskelin jo kauan että tilaan sen uusimman iphonen. Kuitenki ystävien kans keskustellessa puhelinmerkeistä päädyin kattelemaan huawein puhelimia, sillä ompuissa se akunkesto on niin surkea. Mulle oli tosi tärkee ominaisuus se että akku kestää, koska käytän puhelinta paljon. Tilasin sitte aika summa mutikassa(hullujen nettiselailujen jälkeen) itselleni Huawei mate 9 pro puhelimen. Tää luuri on osoittautunu kyllä ihan superiksi ja oon kyllä niin ilonen että uskalsinki vaihtaa merkkiä. Koko vuoden paras hankinta, ehottomasti.

Siinäpä nyt semmoset isoimmat jutut mitä tuli tältä vuodelta mieleen. En oo tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia tälle vuodelle, mutta on mulla jonkunlaisia tavoitteita ja toiveita. Haluaisin kyllä niistä kertoa tännekkin, mutta ehkä suurin osa on kuitenki niin henkilökohtaisia asioita että en oo valmis puhumaan niistä avoimesti. Tavoitteista kuitenki sen verran että pyrin pitämään omasta henkisestä hyvinvoinnista parempaa huolta. Normaali salilla käyminen ja ympäri vuoden jatkuva treenaaminen, ei mitään kesäkuntoja tai kuntokuureja tälläkertaa. Sen lupaan että koitan muistaa panostaa nyt siihen kehonhuoltoon, koska nytki tuntuu olevan joka paikka niin jumissa. Millonhan ees oon viimeksi venytelly?   

Onko teillä jotain lupauksia vuodelle 2017 vai otatteko uuden vuoden vastaan rennolla asenteella? Ihanaa uutta vuotta kaikille lukijoilleni 





2 kommenttia:

  1. Olipa kiva postaus! Mukava nähdä vuoden 2016 suosikkisi! Mulla ei nyt mitään lupauksia ole, pikemminkin ehkä tavoitteita mitä aina ennenkin on ollut eli ihan rennosti mennään:D Ihanaa vuotta 2017 ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla myös tavoitteena enemmän liikuntaa, eikä niin, että se lysähtää parin kk kohdalla :D Kiva postaus oli! Ja toi toka kuva<3

    VastaaPoista