keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Pretty.fi

Moikkamoi kaikki. Tein viimeviikolla pienen kosmetiikkatilauksen pretty.fi sivustolta. Tää oli eka kerta ku tilasin sieltä mitään vaikka oon kyllä paljonki tuolla sivuilla pyöriny. Mua niin houkutti tilata sellanen monessa kauneus/meikkiblogissa kehuttu silmämeikkikynä, joten nyt oli pakko pistää se tilaukseen. Samalla valitsin itelleni pari uutta huulipunaa. Oon nimittäin niin kyllästynyt siihen mun perus vaaleanpunaseen punaan, jota näkyy melkeinpä aina mun huulilla.
Paketti tuli aika nopeeasti, oisko menny 3 päivää ja paketti tupsahti postiluukusta! Postikulujakaan ei tullu nuille mun tuotteille ku 1,90€ koska ne oli niin pieniä että meni kirjeenä.



Ensimmäinen tuote on wet n wildin huulipuna sävyssä Fuchsianista. Halusin tommosen jonku aika pinkin huulipunan, mutta en osannut odottaa ihan NOIN pinkkiä. Ekaa kertaa ku laitoin tuota huuliin ja katoin peiliin ni oikein säikähdin :D Musta tuntuu ettei mulle sovi ihan nuin tumma huulipuna, tai sitte oon vaan liian tottunu käyttämään vaaleempiä sävyjä. Saa nähdä jääkö tuo kaapin pohjalle notkumaan vai uskallanko rohkaista itteni käyttämään tuota.
Hintaa tällä oli 6,95€

Mitäs mieltä ootte?
 Toinen puna oli elf-merkkinen söpö korallihtavan sävyinen huulipuna sävyssä Flirtatious. Tää oli ihan nappiostos! Tuo on niin syötävän söpön väristä ja semmosta jota uskallan jopa käyttää. Huulet pysyy kosteana ja värikin pysy aika kauan huulilla. Oon kyllä niin tykästyny nyt näihin elfin huulipuniin!
Tällä oli hintaa vain 3,50€ !



Viimeisin eli siis paras ostos on Nyxin Jumbo Eyepencil sävyssä Milk. Kyseessä on siis rajauskynä, jota voi käyttää myös luomivärinä. Kynä on sen verran paksu ja pehmeä, että väri levittyy luomille hyvin. Minä ostin tämän kuitenkin Nudeblogin innoittamana kirkkaiden luomivärien pohjaksi.  Kattokaapa toinen kuva niin kerron..
Hinta 9,90€

 Oon ostanu joskus Ebaystä tai jostain semmosen värikkään luomiväripaletin, mutta ne värit on tositosi hailakoita.. Tässä esimerkkikuvaa tuon kynän käytöstä. Eka raita on siis sitä luomiväriä jota sutasin jopa kolme kerrosta päällekkäin(ja hädintuskin näkyy tuossa kuvassa!) ja toinen raita tätä Nyxin kynää. Viimeisessä kohdassa on tätä kynää ja sen päällä sitä pinkkiä luomiväriä.. Kattokaa nyt mikä ero!!
Tämä on siis hyvä apu, jos haluat kirkkaat luomivärit näkymään luomilla kunnolla. 
Suosittelen ehdottomasti <3

Mitä tykkäsitte meikeistä?
 Ootteko te tilanneet ikinä kosmetiikkaa tuolta Pretty.fi sivulta?

8 kommenttia:

  1. Oi ihania ostoksia, varsinkin tuo korallinen huulipuna! :) Mie oon kans kauan halunnu kokeilla tuota nyxin meikkikynää, kun sitä on niin paljon kehuttu! Jospa jossain vaiheessa itekki tilaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta tuli kyllä ihan lempparipuna:) Tykkään tosta väristä niin paljo<3 Ja kannattaa ihmeessä kokkeilla tuota kynää, aivan huippu tuote!

      Poista
  2. Nina, sä olet niin kaunis näissä kuvissa ♥ Ja käytä rohkeesti vaan tuota ekaa huulipunaa, sopii tosi hyvin tummien hiusten kanssa. :) Mä kans haluun ton nyxin meikkikynän, oon kuullu paljon kehuja joten toi on pakko ostaa jossain vaiheessa. Huima ero viimesessä kuvassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpöhöpö :> Pitää koittaa rohkastua käyttämään tuota, ehkä sitten ku saa hiukset värjättyä tummemmaksi taas niin ei näytä niin pahalta :'D Ja tuo kynä on niin super! Heti tilailemaan ;)

      Poista
  3. Oii ihania punia <3 rohkeasti vaan käyttämään tuota tummempaakin sävyä, passsa niin hyvin <3 hassua sillä mulle tuli viime viikolla tismalleen sama jumbokynä ;)) huippu tuote!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla että passaa muiden mielestä. Ehkä ite on vaa niin tottunut vaaleisiin huuliin ni näyttää omaan silmään aika kauhialta :D Voi vitsi! Toi on kyllä niin hyvä tuo Nyxin kynä :)

      Poista
  4. Mulla on just lähdössä tilaus pretty.fi:hin ja mun on pakko saada kans tuo jumbokynä!! Näyttää ihan huipulta tuossa esimerkkikuvassa <3_<3 huulipunatki on ihanan sävysiä :)

    VastaaPoista
  5. Mää kans katoin tuolta blogista tota kynää!! :D Pitäis kyllä ehottomasti itekki tilata. ;)

    VastaaPoista