torstai 29. tammikuuta 2015

Treenivaatteet

Heippa! Tällä kertaa esittelyssä ois mun treenivaatteet, joita onki tullu hamstrattua ihan kivasti viimeaikoina. Muistan sillon pari vuotta sitte ku aloin käymään salilla niin omistin ainoastaan mustat jotku henkkamaukan trikoot ja mustan topin. Pikkuhiljaa treenivaatehylly alkoi kasvamaan ja on tullut ostettua myös ihanan värikkäitä vaatteita tässä matkan varrella. Vaikka tärkeimpänä tietenkin pidän vaatteiden materiaalia, hengittävyyttä ja kestävyyttä niin silti musta myöskin treenivaatteiden ulkonäkö on tärkeää. En lähinnä ajattele niin että kukaan kattois salilla mun asua, vaan värikkäämmissä ja hyvin istuvissa vaatteissa on mukavampi itelläki treenailla :D 
Tässäpä näitä sitten ois..



Ja arvaatteko mikä on mun lemppari urheiluvaatemerkki? ;) En tiiä miksi tykkään niin paljon Niken vaatteista(ja kengistä!) mutta jotenki aina urheilukaupassakin eksyn ekana sinne Niken hyllyille. Nikellä ois paljo ihania uusia kuviollisia ja värikkäitä vaatteita, joita oon kuolannu netissä, mutta harmikseni vaan ne on niin kalliita ettei mun budjetti riitä(saatika että tarvisin vielä lisää näitä...). Suurimman osan näistäkin kaikista vaatteista oon ostanut kirppiksiltä tai nettikirppiksiltä.



Urheiluliivit
Nike(kirppis) - H&M(kirppis)
H&M(fb-kirppis)
Shortsit
Nike(Huutonet) - Adidas(kirppis)
Topit
H&M(kirppis) - H&M - Sportsdirect(Lontoosta)
Pitkähihaset
H&M
 T-paidat
Nike(kirppis) - H&M(kirppis)
Trikoot
Sportamore - Stadium - Gina Tricot
 Colleget
Sportamore
 Hupparit
Nike(kirppis)
 Takit
Gina Tricot - Nike(kirppis)
 Muut 
Nike(fb-kirppis) 
 Kengät 
Nike(Huutonet) - Adidas(kirppis)

No miltä näyttää? Tykkäättekö ite käyttää värikkäitä treenivaatteita vai onko ihan sama mitä esimerkiksi salilla on päällä? 

12 kommenttia:

  1. Oi vähänkö sulla on ihania treenivaatteita! Näyttää siltä, että sunkin lempiväri treenivaatteissa on pinkki ;) Sulla on kyllä käyny tosi hyvä tuuri ku oot noin paljon löytäny kirpparilta näitä! Mie en oo ikinä löytäny hyväkuntosia treenivaatteita kirpparilta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vähän kade sun kokoelmasta :D kyllä mä itekkin tykkään käyttää kivan näköisiä vaatteita salilla ja värikkäät on parhaita:)

      http://katriina-janette.blogspot.fi/

      Poista
    2. Apua miten paljon ihania treenivaatteita!!!<33 määki haluun noin paljon :D ihanan värikkäitä toppeja <3

      Poista
    3. Hahah, ihanat <3
      Nelli, pinkki taitaa olla kyllä yks suosikkiväri nuissa :'D Ja ihmettelen itekki että miten oon löytäny kirppiksiltä nuin paljo ja hyväkuntosia :) En ees tajunnu vasta ku nyt ku kirjottelin mistä nuita oon hommannu!

      Katriina, värikkäät vaatteet piristäää kyllä kummasti treeniä ;D

      Emilia, onha nuita kertyny >.< Värikkäät vaatteet on parhautta!<3

      Poista
  2. Oi että miten ihania treenikamppeita sulla on!<3 Myönnän itekin olevani melkonen treenivaatteiden hamstraaja ja etenkin Niken :D! Pitäis varmaan laittaa osa myyntiin.. 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ;D Nike on niin kiva merkki etten ihmettele yhtään! Tälläki hetkellä himoitsen niin montaa eri Niken trikoopöksyä, vaikkei yhtään enempää tarvis!! :D

      Poista
  3. Näyttää tosi hyvältä! <3 Kaikki värikkäät urheiluvaatteet motivoi entistä kovempaa treenamaan kun näyttää hyvältä, mikähän siinäkin on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! En ossaa kyllä sanoa :D Mutta jännä homma kyllä!

      Poista
  4. Vooi onpa ihanan värikkäitä reenivaatteita! :) Ja herranen aika sä oot hyvä tekemään kirppiksiltä löytöjä! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! ;D Mää oon tämmönen kirppishaukka x)

      Poista
  5. apuaa en kestä miten kivoja treenivaatteita! mieki tein tämmösen postauksen n. vuosi sitten ja voisikin tehä uudestaan, kun on treenivaatteita lisääntynyt sen jälkeen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tee ihmeessä! :) Mua ainaki kiinnostaa semmonen postaus!

      Poista