sunnuntai 2. helmikuuta 2014

My weekend

Viikonloppu on menny taas kivoissa merkeissä. Perjantaina käytiin kaupungilla shoppaileen ja kahvilla. Tai no voiko sitä shoppailuksi ees sanoa. Mun oli tarkotus ettiä(ja myös löytää!) joku kiva synttäriasu ja muutenki ostaa muutamia perusvaatteita mut en oikeen löytänyt mitään. Mukaan tarttu ainoastaan kiva urheilutakki Ginan aleista ja paketti piilareita :D Ja kiertelin siellä kaupungilla varmaan neljä tuntia! Illemmalla tehtiin aivan ihanaa ruokaa, nimittäin uunilohta ja kukkakaalipyreetä! 
Lauantai alkoi ihanalla aamupalalla jonka jälkeen meninki töihin. Illalla käytiin vielä ajelemassa ja mentiin äitille kattomaan Putousta. Sunnuntaipäivä onki menny ihan vaan löllöillessä kotona. Oon ollu koko päivän aamutakissa, tehny herkkuruokaa, lukenu cosmoa ja lueskellu blogeja. 
Mulla ois tässä nyt keskiviikkoon asti vapaata, että saas nähdä mitäs kivaa mä keksin. Huomenna ainakin suuntaan salille ja luultavasti pidän siivouspäivän sekä pesen pyykkikorit tyhjäksi :D 












Tarkkasilmäisimmät saatto huomata pienen värieron hiuksissa ;) Laitettiin siis torstaina mulle se ombre hiusväri josta ei kylläkään tullut ihan semmonen tulos mitä olisin toivonu.. Latvat vaaleni tosi vähän vaikka kyseessä oli ihan värinpoisto?! En kyllä ymmärrä. Pitänee laittaa toisen kerran tai kokeilla tuota liukuvärjäystä jollain eri aineella. Mutta tykkään silti näistä, koska hiuksiin tuli jotenki vähän semmosta "eloa" eikä nää oo vaan semmoset tylsän tummanruskeet :D 

2 kommenttia:

  1. Tuo eka kuva on jotenkin niin ihana!<3 Nam mikä aamupala:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista