tiistai 17. syyskuuta 2013

Syysflunssa

Oon saanu vissiin jonku ihme syysflunssan tässä nimittäin eilen aamulla ku heräsin niin tuntu ku mun pää ois ollu täynnä pumpulia tai jotain. Tiiättekö semmonen tooosi omituinen olo vaikkei oo kuumetta tai mitään.. 
No menin kuitenki töihin ja koko päivä meni oikeestaan särkylääkkeen voimalla todella sekavassa olotilassa. Tänään mulla on vapaapäivä ja tietenkin töistä oli taas joku sairastunut niin mua pyydettiin, mutten mielelläni itekkään tässä olotilassa lähe töihin joten jäin sitten kotiin. Tämä päivä on menny vaan levähdellessä, nettikauppoja katellessa ja teetä juodessa(uutta strawberry cupcake teetä joka maistuu oikeesti joltain leivokselta, maistakaapa!:D )
Huomenna sitten taas töihin mikäli kykenen. Harmittaa kyllä kun jää taas liikkuminen niin vähälle ku tulin kipeeksi. Oon muutenkin ollu jo 3 viikkoa käymättä salilla ja oon enimmäkseen treenaillu kotona. Mun piti pitää vaan viikko taukoa, mutta jotenkin se vaan veny ja veny koska ei vaan huvittanut lähteä aamulla salille:(
Ja just ku mun motivaatio alko pikkuhiljaa palailemaan niin iskee joku syysflunssa! Toivottavasti tämä on pian ohi ja pääsis taas lenkkeilemään ja treenailemaan.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti