perjantai 5. heinäkuuta 2013

Täällä taas!

Haudi! Pientä hiljaiseloa taas vietetty hetkinen mutta enpä oo tehny oikeen mitään kummempaa. Ollu töissä jne. Tulin kuitenki laittamaan pari kuvaa viime viikonlopulta ku käytiin Koitelinkoskella kävelemässä! Niin ihanat maisemat että olisin voinu viettää siellä monta tuntia. Joku päivä mennään varmasti tuonne paistamaan nuotioon makkaraa ja istuskelemaan kosken äärelle :)






Niin ja lisäksi oon ihan mielissäni yhestä asiasta:D Nimittäin tilasin ekaa kertaa Ebaysta(oi kyllä!). Kattelin sieltä jotain pikkumekkoa itelle ja löysinki ihan kivan jonka sain hintaan 5,50€ eikä ees postikuluja tullu päälle :o No olin vähä varautunu että tuunko saamaan tuota mekkoa ikinä mutta kappas vaan se tipahti postiluukusta jo kahden viikon päästä tilauksesta. Odotin että siinä ois menny kauemmin koska se tuli kuitenki Hongkongista asti :--)
Tällainen ihanuus sieltä paketista paljastui:



Mekko on tosi ohutta kangasta muttei siitä kuitenkaan näy läpi.. Rakastan nuita helmi/timangi yksityiskohtia! Ja hyvä juttu oli vielä se että melkeen nuo kaikki mekot(ainakin tuolla myyjällä) oli onesize kokoa ja tämä yksilö oli ainakin juuri mun kokonen, oujee :D
Nyt oon ihan sormet syyhyten kattellu lisää tilattavaa ja taitaa joku muukin olla yhtä innokas kun minä, nimittäin löydettiin myös vaikka mitä sairaan hienoja miestenvaatteita ;)

2 kommenttia: