maanantai 10. kesäkuuta 2013

tyttöjen iltaa

Heippa! Huhhuh mikä viikonloppu takana. Saatiin vihdoin parin viikon suunnittelun jälkeen järkättyä tyttöjenilta vaikkakin vähän pienemmällä porukalla mitä aluksi kuvittelin. Mutta ei mitään, meno oli mahtava  vaikka meitä olikin vaan neljä :D Lauantaina siis luvassa oli biletystä ja heräsinki heti aamusta leipomaan lime-suklaakakkua(taivaallisen hyvää ja helppo tehä, ohje täältä ). Monen tunnin valmistautuminen, vaatekriisi, tukkakriisi ja surkee olo vielä siihen päälle niin arvatkaa kiinnostiko enää tehdä mitään. Fiilis parani kuitenki heti ku sain boolin tehtyä, korkattua kylmän siiderin ja tytsyt alko saapua meille. Kuunneltiin musiikkia, jutskailtiin ja juotiin kaks astiallista boolia.. Iltaa jatkettiin vielä Tivoliin jossa tanssittiin iha sulkemisaikaan asti. Oli tooosi huippu ilta hyvässä seurassa. Ystävät on ihania 






Viikon kaupungilla pyörimisen ja oman vaatekaapin sekottamisen jälkeen asuksi päätyi melko tylsä asu. Musta vähän löysähkö toppi ja korkeavyötäröinen raitahame jotka tongin jostain kaapin pohjilta. Yritin kaupoista ettiä jotain kivaa kesäistä bilemekkoa mutta en vaan löytäny mistään mitään kivaa. Onneksi tuo uus kaulakoru piristi ees vähän tuota tylsää asua. Ah oon niin rakastunu tuohon koruun.
Niin ja jälkeenpäin tajusin että oisin tietenki voinu laittaa Maken ottamaan kunnon asukuvat ettei ois aina näitä peilin kautta otettuja. Vaan tajusin oikeestaan samantien ku herra astu ovesta ulos(lähti evakkoon ku häädin illaksi pois kotoa) :D 







Jaksoin jopa väsätä pidennykset päähän ja sanotaanko että kerranki olin tyytyväinen siihen miten nuo asettu. Johtuisko siitä että rakas maailman ihanin siskoni suostu perjantaina värjäämään juurikasvuni ja ohentamaan mun hampuhtunutta tukkaani :) Mää tahtoisin jo niiiin itelle pitkät hiukset, sen verran kuitenki tossa meni aikaa  värkkäillä plus että mun takaraivo on edelleen vielä vähän hellänä noiden klipsien jäljiltä :D
Joo mutta minäpäs lähden kiiruhtamaan kohti terveyskeskusta! Vihdoin pääsen näyttämään mun ällötävää varvastani jollekki. Toivottavasti saan tähän jotaki joka auttaa koska oon kyllästyny pitämään nuita hiton sandaaleja kokoajan. Uudet converset huutaa mua tuolla mutta mun varvas ei tykkää niistä tällä hetkellä.
CIAOO!

2 kommenttia:

  1. oletpas sinä kaunis ja mukava ilta ilmeisesti ollut :)<3 sulla on myös aivan ihana ulkoasu tässä blogissa :)<3

    VastaaPoista