maanantai 21. toukokuuta 2012

Pikkuhaaste


Hih mun mielestä nää haasteet on kivoja jotenka teenpä nyt yhen tällasen jonka Erika oli laittanut blogiinsa=) 



Mikä on mottosi?
Tätä on kysytty monesti ja täytyy myöntää että mulla ei oo mitään mottoa ikinä ollukkaa :--D En yksinkertasesti vaan keksi mitään mikä ois sellanen hyvä.

Sinkkuuden sekä seurustelun hyvät puolet?
Noh sinkkuuden tietysti se ettei oo mitään rajoitteita ja uskaltaa olla vapaammin ja riehua baareissa:--D Seurustelussa hyviä puolia on että on joku aina siinä lähellä ja voi jakaa kaikki jutut toisen ihmisen kans:) niin ja tietenki se rakkaus<3

Pahin tyylimoka?
Legginssit jonku lyhyen topin kans, BHYI! Vaikka myönnän että oon itekki joskus tehny sen mokan =D Pakko mainita vielä collegehousut korkkareitten kans( KYLLÄ, OLEN NÄHNYT TÄTÄKI) :D

Antaisitko enää mahdollisuutta pettäjälle?
En ikinä.

Millainen on aito ystävä?
Sellanen joka kuuntelee eikä puhu paskaa senlätakana! 

Mikä olisi kamalin tapa kuolla?
Joku sairaus jossa kärsis ensin monta vuotta ja tietäis että loppujenlopuksi kuolee siihen :(

Uskotko, jos miehesi kehuu sinua kauniiksi juuri kun olet herännyt?
En todellakaan usko =D

Kuka on mielestäsi maailman kaunein ja inspiroivin henkilö?
Äh, vaikia. Jennifer Lopez :D Se nainen kyllä vaan kaunistuu vanhetessaan.

Mikä on kaunenta mitä sinulle on koskaan sanottu?
Noäh, kaikki mitä muru lepertellee mulle =) 

Millainen on mielestäsi oikeudenmukaista kateutta?
Ööö. No se että on oikeesti kateellinen, emmäätiiä =D Mikä on sitte epäoikeudenmukasta kateutta?

Mitä tekisit maailman hyvinvoinnin eteen, jos voisit olla yksi suuri vaikuttaja? 
Yrittäisin antaa kaikille ihmisille ruokaa ja asunnon.

2 kommenttia:

  1. Mulla on blogissa sulle haaste laitettu, ole hyvä :D
    http://sonjusaid.blogspot.com/2012/05/11-kysymyksen-haaste.html

    VastaaPoista