keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Vappumietintää ja hooämmän uutuuksia

Kivaa keksiviikkoa vaan kaikille. Täällä taas harvinaisen pska ilma. Räntää tullu aamusta asti :( Tajusin just että ylihuomenna muutetaan! Ei olla pakattu vielä läheskään kaikkia tavaroita ja tuntuu että ei saa mitään aikaseksi. Tänään siis luvassa laatikoita ja vielä enemmän laatikoita ja ehkä jopa vähän siivoamista. Vappuki lähenee ja mulla ei oo oikeen vielä mitään erityisiä suunnitelmia. Kaippa se täytyy mennä kaupungille pörrään niinku kaikki muutki miljoona ihmistä. En vaan tiiä aionko pukeutua miksikään, en varmaan. Näin yks yö unta että olin vappuna pukeutunu poliisiksi ja kaikki luuli mua oikeeksi poliisiksi ja pelkäs mua :D Se ois ollu aika hyvä idea mutta en oo ehtiny hankkimaan mitään asuja joten taijan jättää väliin ja pukeutua vaan jotenkin kivan värikkäästi ja nakata serpentiiniä kaulaan :) Viime vappuna varattiin hotellista huone ja hengailtiin siellä, pojat katto jääkiekkoa ja tytöt valmistauduttiin iltaa varten. Oltiin kaupungilla ja päädyttiin muistaakseni baariinki :D Ei kuitenkaa menny niinku elokuvissa, koska mulla oli ainaki aamulla nii hirvee olo ettei hotellin aamupalakaa oikee maistunu. Viime vappuna olin pupu, taino oli mulla ainaki pupunkorvat :) 



Saapa nyt nähä mitä suunnitelmia sitä ehtii vielä keksiä tai jaksaako juhlia koko vappua ollenkaan. 
Kattelin ja ihastelin äsken taas nettikauppoja. H&m:lle on tullu kaikkia aivan ihania juttuja jotka voisin ottaa kaikki itelleni jos ois vaan rahaa. Tein pienen kollaasin jutuista mitä voisin ottaa kesäksi !


Untitled #17

Ah, oon rakastunu nuihin pitsisortseihin ja pitsipaitaan ja sinisiin farkkuihin!! Ihanaa ku on tulossa niin värikäs kesä ja mun pitää kyllä hankkia kesäksi vielä jotaki tosi värikästä :) Ehkäpä joku sininen juttu.
Toinen juttu mitä pitäs hankkia on uuet bikinit, sillä nuo mun edelliset vetelee jo kyllä viimesiä ja ne on venyny jotenki tosi huonon malliseksi.
Ginassa ois esimerkiksi yhet  ihan kivat:

Eikä oo ees pahan hintaset, alaosa tais olla 7,95 ja yläosa 9,95. Pitänee käyä kokeilemassa Gina tricotissa näitä jos siellä vielä on !
Njoo nyt jatkan justin bieberin kuuntelua ( voi kyllä :D ) ja alan keitteleen ittelleni nuudelia että jaksan pakata astioita.

Ja loppuun vielä yks juttu. Anteeksi, tää on vaa nii hyvä !! ;D

1 kommentti:

  1. itsellänikin on vappusuunnitelmat auki, varmaan heitän yo-lakin päähän ja stadin keskustaan juhlimaan kavereideb kaa :)

    käy tutustumassa muotiblogiini, ja jos tykkäät blogistani, liity ihmeessä lukijaksi :)

    searchingforlbd.blogspot.com

    xx

    VastaaPoista