maanantai 20. helmikuuta 2012

ranskalaisia pastilleja

Uus viikko lähti taas käyntiin ja olipa outoa ku ei tarvinnu aamulla lähtee töihin :D heräsin jo puol kasilta ku muru lähti töihin ja laitoin itteni ihmisen näköseksi ja lähin kohti keskustaa. Kävin työkkärissä ilmottautumassa työttömäksi, ja siellä oli mun tuurilla iha älyttömästi porukkaa. Tais olla joku numero 12 menossa ja mulla oli 33! Mutta oikeestaan siellä ei loppujenlopuksi menny kauaa ja sain vielä juttukaveriksi yhen luokkakaverin joka yllätysyllätys oli samalla asialla ku minä. Aattelin että käyn vielä kirppiksellä ja sieltä löyty pari kivaa juttua ja yks aivan ÄLYTTÖMÄN ihana löytö! Nimittäin takki!!!! Jota oon ettiny jo siitä asti ku lumi tuli maahan ja just ku kerkesin pari päivää sitte tilata Elloksen Alesta yhen takin ni löyän kirppikseltä aivan täydellisen takin kaheksalla eurolla! Kokeilin sitä ja mietin että vitsi ku on hyvä ja lämmin ja en tiiä mitä ajattelin ku mietin eka että ostanko sitä ollenkaan! Saapa nähä millanen se Elloksen takki on, voi olla että lähtee palautukseen se. Tulin tossa 12 aikaan kotia ja kuvasin ja laitoin huutonettiin yhen vaatepaketin myyntiin ja kohta pitäs alkaa tekeen ruokaa ja laitteleen työhakemuksia menemään! Semmosta tänään :)

Niin ja ne ostokset! 

Ihanan värinen ruutupaita! Tää on just ihana ku on sellanen pitkä vaikka ei tässä näytäkkään siltä. Sopii just jonku sellasen vyön kans:) 3,50€

Joo ja näitä huivejahan mulla ei oo ku jotain 10. Tässä värissä ei vielä ollu ja tää makso 50 senttiä joten ei epäilystäkää ettenkö ois ostanu :D

Ja paras <3 Eli mun uus takki! Hinta 8€. En tajua miten joku voi luopua tosta niin halvalla. Oli just oikee koko mulle eli 34 ja tää on ihana ku menee pepun päällekki:) resoorissa on vähä nukkaa mutta onneksi ostettiin just muutama viikko sitte nukkaleikkuri :D 

Niin ja otsikko tuli siitä ku söin just pussillisen ranskalaisia pastilleja ja oon iha ähkyssä, HYI ! 

1 kommentti:

  1. Moi,sul oli kivan olonen blogi ja jäin lukijaks:) haluuks käydä kattoo munki jo liittyy jos tykkäsit:)) http://jampuzki.blogspot.com/

    VastaaPoista