torstai 8. joulukuuta 2011

Hiljaisuus

Hui, onpa siitä kauan ku oon viimeksi kirjotellu. Jotenki oon vaan ollu niin väsyny ettei oo jaksanu keksiä mitään aiheitta mistä kirjottais ja väsymys on painanu päälle niin että hyvä ku on jaksanu ees läppäriä aukasta. Oli tuossa vähän pitempi viikonloppu ja tää viikko on ollu mulle ku joulu, ku oon saanu kaikenlaisia paketteja postista:) Maanantaina saapui uusi rakkaani, 50mm objektiivi! Pitihän sitä heti testailla ja Peppi joutu mun uhriksi ku räpsin siitä varmaa miljoona kuvaa. Raukka pieni! Keskiviikkona postiluukusta tipahti  blogiarvonnasta voittamani kaulakoru :) Torstaina postiin oli tullu Avonin tuotteet ja kauan oottamani ZIPPERALL haalari <3 Voin kertoa että se on tälläkin hetkellä mun päällä  ja on aivan ihanan pehmee ja lämmin!
Varoituksen sana, tässä tulee nyt todella sekalaisia kuvia viikon ajalta:)




Ihana valitsemani rusettikaulakoru:) Jee, kerranki voitin jotaki...













4 kommenttia:

  1. Voi mikä kivan olonen blogi & ihana kissa! Voisin jäädä seurailemaan. :)

    Ja niistä mun tatuoinneista löytyy lisää täältä: http://jjannan.blogspot.com/p/tattoos.html ja alkuviikosta sinne ilmestyy taas uusi.. ;)

    VastaaPoista
  2. voi ku kiva juttu:) kiitos! käympä tsekkaileen tatskat ^^

    VastaaPoista
  3. aaw ihan supersöpö kisu <3 ja mikä objektiivi sinul on?

    VastaaPoista