torstai 13. lokakuuta 2011

senmoista

Aloha! Voiko olla jo torstai? en usko:) Viikko menny sikanopsaa ja huomenna alkais viikonloppu, hui. En oo muuta tehny ku ollu töissä ja shoppaillu ja käyny kirppiksellä järjesteleen mun pöytää melkee joka päivä. Tänäänki kävin ja tein pari tosi hyvää löytöä itekki, nimittäin ostin 3 pinkkiä paitaa :D ???? Yks oli aika huonon mallinen joten varmaan lähtee mun kirppispöytään myyntiin sitte, ja yks oli sellanen tavallinen lörttötoppi, iha jees. Sitte se paras löytö, oikeesti meinasin pyörtyä ku näin sen, nimittäinen sellanen Gina Tricotin pitkä paita sellasilla puhvihihoilla (vai mitkä ne nyt on) anyway, katoin kokoa että jees xs, just sopiva varmasti mulle. Olin jo ihan varma että se maksaa jonku kympin! Ni katoin hintalappua ja 2,50€ !!! Siinä hintalapussa luki vielä että UUSI:D vähänkö olin onnessani, just täydellinen bilepaita, ja vielä tollanen kivan pitkä. Joo ja eilen ostin Kappahlista aivan maailman ihanimman laukun! Ruskeeta laukkua oon ettiny jo pitkään ja oon töissä aina himoinnu sitä laukkua, mut se normihinta oli 27,95€ joten en todellakkaa oo raskinu ostaa sitä, nyt sitte se tuli aleen, 10€ :D ja hintaa jäi siis 8,5€ henkilökunta-alen jälkeen:)) Ei paha! Just tollasta isoa laukkua oon ettiny mihin mahtuu kaikki koulukamat ja muut. Ja nyt löysin ja vielä halvalla, vähä oon happy :D Muutama kuva tässä uuesta laukusta ja paijasta^^ (Ja vähänkö mua ärsyttää ku aamulla ennenku lähen töihi niin on pimiää ja sitku pääsen kotiin niin on pimiää, eli ei pysty oikeen ottaan kuvia missään välissä ku se salamakaa ei toimi :((( satan!)


Anteeksi näistä epäselvistä kuvista, mun kamera ei ala mua. Ja tää laukku on siis sellanen suklaanruskee, tää kuva vääristää, tyhmää :(


2 kommenttia:

  1. Mulla on mennyt ihanohi, et missä oot töissä? :D Toi laukku on ihana! Oon ettinyt kuumeisesti taas laukkua, ja toi sopis aika hyvin tähän mun hurjan suureen budjettiin :D

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä tosi kiva ja just sen värinen mitä kans etin:) Oon siis työharjottelussa Kappahlissa.. Ja opiskelen myynnin ammattitutkintoa^^

    VastaaPoista