perjantai 26. elokuuta 2011

Päivä 2 – Eka rakkaus

Eka rakkaus, tää on helppo, koska se on tietenki oma kulta<3 Voisko sanoa rakkautta ensisilmäyksellä! Maken kans tutustuttiin yhen mun kaverin kautta, yhen toisen kaverin luona.Se oli vuotta 2007 ihan loppua, joku joululoma tais olla sillon. Muistan sen ku eilisen ku mun kaveri soitti lauantai(?) iltana että tuu juomaan meijän kans.. No mähän olin jo valmistautunu koti-iltaan ja oikeestaan olinkohan justiisa menossa peseen meikkejä, mutta kaveri saiki sitte houkuteltua mut lähtemään ku se lupas tulla mut autolla hakemaanki. Menin sitte sillä fiiliksellä sinne että juon pari siideriä ja lähen kotiin nukkumaan=D Mutta toisin kävi. Menin sinne sisälle ja näin Maken, olin heti vähä sillain että uuumama mikä komistus ja olin jo ihan varma että tuo ei varmaan mulle edes puhu mitään. No siinä istuskeltiin jonku aikaa ja sit se mun kaveri ja sen poikaystävä ja Make oliki lähössä jo. No kaveri tuli multa kysyyn että lähenkö mä niiden mukaan Raaheen :D No tottakai mä lähin sinne sitte ja autossa sitte mulla ja Makella oliki jo vähän säpinää^^ Siellä Raahessa sitte nukuttiin koko yö vierekkäin<3 
Aamulla heräsin ni mua hävetti oikeesti iha tajuna, näytin iha pandalta ku meikit oli valunu pitkin naamaa ku olin nukkunu ne naamassa. No sitte lähettiin samaisella kyydillä kotiin millä tultiinki, vietiin Make ja sinne se meni kotiin. Ku me lähettiin meille päin, olin iha varma etten tuu näkemään tuota ihmistä enää ikinä:/ 
No meni joku viikko ehkä ni sitte joku "make" lisäs mut meseen, ja vähänkö olin onnessani kun huomasin sen olevan just SE Make! Juteltiin muistaakseni mesessä aika useesti ja sitte yks päivä aattelin että järkkään pikku pippalot meillä kotona(ku porukatki oli jossain sillon viikonlopuna). No se päivä oli lauantai, 12.1.2008. Kavereita tuli meille ja me otettiin siinä vähä siideriä, Make oli ilmottanu että aikoo tulla illalla kunhan tulee laskettelemasta. No minähän iha hermona oottelin koko saakelin päivän ja lopulta se sitten tuliki meille. Se hetki, ku me istuttiin kahestaan sohvalla ja se kuiskas mulle että "Ollaanko me nyt yhessä?".. Olin eka sillai että apua ja sanoin että no eikai me vissiin olla?! :D sitte se kysy sillain söpösti että "No ollaanko?!" ja sen voiki arvata mitä siihen vastasin=) Sen jälkeen me tavattiin melkein joka päivä<3
Se oli ihanaa aikaa, ainaku tiesin että mun kulta on tulossa meille tai ootti sitä että pääsee viikonloppuna yöksi murun viereen! Noh, nyt on sitte rapiat 3,5vuotta takana ja toivottavasti vielä paljon edessä. Oikeestaan siis tasan 3vuotta 7kuukautta ja 14päivää! :'D jos lasketaan tuosta 12.1.08 päivästä hehe.On ollu paaaaljon hyviä hetkiä, myös riitoja ja ikävää eli siis inttiaika, joka onneksi on ohi!Toivottavasti kulta jaksaa katella mua vielä pitkään vaikka en ookkaan välillä mikään maailman ihanin ihminen:) Rakastan minun pupuani maaaailman eniten ^^<3










Nämä kuvat on sitte ikivanhoja! Ei oo nykyään kauheesti otettu kuvia:(

2 kommenttia:

  1. Noh ootte tekin aika sulonen pari kyllä!;D Onnea myös teille, pian!:D
    Kivalta vaikuttaa sun blogis!:D

    VastaaPoista
  2. hihi^^ kiitoskiitos! Tää blogi on kyllä vielä aika alussa mutta yritetään keksii juttua:))

    VastaaPoista